Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Jeg har hatt det før, men lurer likevel på deres erfaringer. Første gang jeg hadde, så mistet jeg mensen. Jeg husker ikke om den da forsvant gradvis, eller om den aldri kom. Da jeg byttet, fikk jeg mensen igjen, gradvis mer og mer etter et år. Så fikk jeg barn igjen, og satte inn ny hormonspiral da babyen var seks uker. Har hatt litt mens med jevne mellomrom, men nå etter ca 8-9 mnd kom mensen ikke i det hele tatt. Men kvisene kom! Har hatt tendenser til det før også, men nå ser jo ryggen ut som en slagmark. Hva skjedde? Ga hormonene mine denne måneden bare utslag i kviser istedenfor mens? Vil kvisene forsvinne når mensen normalt sett hadde vært ferdig? Har dere erfaringer å dele?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Aner ikke da jeg aldri har hatt hormonspiral men jeg ble anbefalt av gynekologen om å ikke ha hormonspiral pga akne. Spiralen kunne forverre akne da det tuller med hormonene. Anonymkode: f24b9...d88
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Jeg fikk satt inn hormonspiral før jul. Hadde småblødninger og smerter/ubehag hele tiden og etter 3 uker dro jeg den ut. Ikke noe for meg. Anonymkode: a32c9...062
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har hatt hormonspiral siden mars, den med minst hormoner i seg. Jeg har ikke mistet mensen helt, men blør myyyye mindre og kun i et par dager. For meg har det virket omvendt. Jeg var plaget med litt kviser før, men etter jeg fikk spiral har huden vært helt plettfri. Anonymkode: 4a13c...b66
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Hatt hormonspiral i over to år nå. Hadde konstante småblødninger i 1,5 år og blødde hver gang jeg hadde sex. Veldig plaget med enorme kviser på ryggen og rumpa, falt meg ikke inn at det kunne være pga spiralen 😲 Anonymkode: 99786...d1c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2021 Jeg forstår bare ikke den brå endringen. Har alltid hatt litt akneproblem, men det har vært forholdsvis bra de siste årene, selv med hormonspiral. Men nå plutselig eksploderte det🥵 Tanken er å ta den ut i nærmeste fremtid uansett for å prøve på en baby til, så jeg håper de forsvinner igjen da🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå