Gå til innhold

Jeg har mistet studieretten min ved Oslo Met!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutes ago, ostepop123 said:

Villfyllinger! Det er det for lite informasjon om. Skatt og vikeplikt har jeg styring på, men jeg merker at jeg kan ha kommet i skade for å lage villfyllinger. Forholder dere andre dere til slike ting? Har jeg mislyktes totalt som voksen? Halp.

Er dette et forsøk på humor jeg ikke forstår? Man trenger ikke informasjon for å av seg selv skjønne at man ikke skal dumpe søppel i naturen eller på tilfeldige offentlige eller private områder.

Anonymkode: 7a893...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ikke alle takler voksenlivet helt perfekt ! Så mye i livet mitt at noen ganger glipper det gitt. Bare å gi opp livet da eller ? Hjelpes . Purringer der til for en grunn. Uproft av dem å ikke sende purring. Vil tro de er pliktig til det som alle andre 

Anonymkode: 3ee27...f70

Hvem er PLIKTIG å sende purring og hvor i lovverket står det? 

Anonymkode: 13883...370

Skrevet
ostepop123 skrev (2 timer siden):

Villfyllinger! Det er det for lite informasjon om. Skatt og vikeplikt har jeg styring på, men jeg merker at jeg kan ha kommet i skade for å lage villfyllinger. Forholder dere andre dere til slike ting? Har jeg mislyktes totalt som voksen? Halp.

Trur ikke jeg har laget villfyllinger. Ikke de største iallfall. På forhånd unnskyld skulle det skje. 

Anonymkode: 97fcd...12c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...