Gå til innhold

Har foreldrene rett til å klage på dette også?🌸

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna våre har en lærer som er dårlig på mange måter. De eksemplene skal jeg la ligge ettersom denne tråden handler om ett konkret eksempel. Flere foreldre jobber iherdig for å ta denne læreren på absolutt alt, små og ubetydelige ting også. Det siste er at læreren gikk tidlig fra en undervisning. Hun sa hun måtte gå fordi «en venn av henne døde». Dette har satt i gang det jeg vil kalle en heksejakt. Noen mødre står i spissen å mener hun ikke skal dele personlige ting, og man vet aldri hvilket forhold barna har til død. Jeg mener 8åringer bør tåle en slik beskjed og at barna bør høre at ordet død blir nevnt. Jeg har alltid vært åpen med mitt barn om døden. Trist ja, men en virkelighet en 8åring bør tåle å høre noe om. Greit at denne læreren er dårlig på mange områder, men for meg blir det for dumt å ta henne på alt som blir sagt og gjort.

Hva mener dere?

Anonymkode: c602c...677

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun fortalte det tenker jeg er helt innafor. Om det kun er 8 åringer er det vel 3.klasse? Og da har garantert flere av de opplevd død i familie/vennekrets av familie. Skal man lyve for å ta hensyn? Nei, det syns jeg ikke. 

Anonymkode: 3b30c...800

Skrevet

Såpass tåler barn å høre, helt enig med deg. Synd at noen foreldre blir så usaklige, da mister man jo helt fokus på de viktige tingene som det sikkert bør gjøres noe med. 

Skrevet

En absolutt ikke-sak!

Stakkars barn som innpakket i bomull, og en dag opplever selve livet. (Deriblant døden). Herregud for en bølge av psykiske lidelser vi vil ha i samfunnet når neste generasjon er blitt voksne.

Anonymkode: 4fe4e...3a6

Skrevet

Hvis det stadig skjer gale ting og barn og foreldre har lært at læreren pleier å vri seg unna går jeg ut fra at dette ble oppfattet som bare "enda en unskyldning". Jeg synes nok barna bør tåle å høre at noen er død, men jeg forstår ikke hvorfor hun måtte si det. 

Hvis hun gikk tidlig uten å ha skaffet noen til å ta over klassen mener jeg det var mer alvorlig enn å fortelle at vennen var død.

Anonymkode: 5226a...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...