Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Nylig fått diagnosen og etter møte med arbeidsgiver ble d mer eller mindre hintet om jeg skulle gå ned i stilling, altså si fra %. Hvordan har dere det på arbeidsplassen ? Anonymkode: 66692...86b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Det må du jo ikke finne på. Anonymkode: 48297...fe3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nylig fått diagnosen og etter møte med arbeidsgiver ble d mer eller mindre hintet om jeg skulle gå ned i stilling, altså si fra %. Hvordan har dere det på arbeidsplassen ? Anonymkode: 66692...86b Gå ned i stilling på grunn av endometriose? Tuller du? Hva skulle grunnen være til det? Anonymkode: e6537...979
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Har aldri vært nødvendig for meg, men jeg har hatt fleksibel jobb i mange år så har kunnet ta igjen litt tid hvis jeg har vært dårlig. Har vært lite behov, da jeg har regulert endometriosen med hormoner. Har også god effekt av å holde meg til speltmel og ikke vanlig hvetemel, mye luft gir trykk på endometriosen som skaper smerter hos meg. Uavhengig av det, du må som nevnt over her ikke finne på å gå ned i stilling. Kan du ikke jobbe fullt må du sykemeldes delvis og heller ta løpet for å bli delvis ufør. Hvis ikke vil du tape enormt med penger potensielt. Jeg har ingen problemer lenger, fjernet livmora når jeg var 40. En befrielse. Anonymkode: 56c31...085
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Åå da håper jeg at fjerning av livmor vil hjelpe. Fikk forespeilet at de ønskte det pga muskelknutene. Nei jeg kommer ikke til å gå ned i stilling. Ble litt satt ut på sidelinjen av det forslaget for å si d sånn.. Anonymkode: 66692...86b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Etter å ha fjernet livmor er jeg bortimot symptomfri fra både adenomyose og endomstriose, så det påvirker ikke arbeidslivet nå. Da jeg fremdeles hadde livmor, hadde jeg i snitt fem sykedager i måneden på grunn av tilstanden. Det var ikke mulig med noen tilrettelegging, jeg lå i fosterstilling og tok kraftige smertestillende, ble stadig akuttinnlagt. Hormonelle preventiver ga for min del ikke tilstrekkelig lindring, men jeg gikk en periode på medikamenter som satte meg i kunstig menopause, da var formen ok. Kan vel egentlig ikke anbefale noe annet enn å tviholde på jobbe og skaffe deg medisinsk hjelp. Å gå ned i stilling er det absolutt dummeste du kan gjøre. Anonymkode: 48297...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå