GĂ„ til innhold

Banandiett?🍌

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prĂžvd banandietten?Bare spise bananer ei hel uke, bortsett fra vanlig middag da...og isvann?

Anonymkode: 463ff...16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂 Selvfþlgelig ikke 

Anonymkode: ba634...389

Skrevet

Ehh...nei. Er ikke banan veldig sÞtt og kaloririkt? Slike dietter hvor man skal spise veldig ensformig, fÄ matvarer har jeg lite tro pÄ. Mulig at mange gÄr ned noen kilo pÄ dette, men de kommer raskt tilbake nÄr man gÄr tilbake til vanlig mat. Finn heller noen sunne varianter av frokoster, lunsjer og kveldsmat og innfÞr, da fÄr du i deg det du trenger og fÄr mindre sult og sÞtsug utover kvelden. En skÄl havregrÞt med banan og blÄbÊr f.eks. gir mye mer nÊring, energi og metthetsfÞlelse enn bare banan. 

Anonymkode: aa556...2b3

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Ehh...nei. Er ikke banan veldig sÞtt og kaloririkt? Slike dietter hvor man skal spise veldig ensformig, fÄ matvarer har jeg lite tro pÄ. Mulig at mange gÄr ned noen kilo pÄ dette, men de kommer raskt tilbake nÄr man gÄr tilbake til vanlig mat. Finn heller noen sunne varianter av frokoster, lunsjer og kveldsmat og innfÞr, da fÄr du i deg det du trenger og fÄr mindre sult og sÞtsug utover kvelden. En skÄl havregrÞt med banan og blÄbÊr f.eks. gir mye mer nÊring, energi og metthetsfÞlelse enn bare banan. 

Anonymkode: aa556...2b3

Dette, pluss at du sannsynligvis vil ende opp med veldig hÞyt kaliumnivÄ og -ubalanse. 

Skrevet

80 tallet ringte og ville ha dietten sin tilbake. Bendelorm er mer effektivt.

Anonymkode: a5dd1...150

Skrevet

Nei, men jeg har prĂžvd suppedietten, funka som gull det......helt til jeg begynte Ă„ spise vanlig igjen.

Anonymkode: 1d1af...087

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...