Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Noen som har prĂžvd banandietten?Bare spise bananer ei hel uke, bortsett fra vanlig middag da...og isvann? Anonymkode: 463ff...16e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 đ SelvfĂžlgelig ikke Anonymkode: ba634...389
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Ehh...nei. Er ikke banan veldig sÞtt og kaloririkt? Slike dietter hvor man skal spise veldig ensformig, fÄ matvarer har jeg lite tro pÄ. Mulig at mange gÄr ned noen kilo pÄ dette, men de kommer raskt tilbake nÄr man gÄr tilbake til vanlig mat. Finn heller noen sunne varianter av frokoster, lunsjer og kveldsmat og innfÞr, da fÄr du i deg det du trenger og fÄr mindre sult og sÞtsug utover kvelden. En skÄl havregrÞt med banan og blÄbÊr f.eks. gir mye mer nÊring, energi og metthetsfÞlelse enn bare banan. Anonymkode: aa556...2b3
Pobie Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Ehh...nei. Er ikke banan veldig sĂžtt og kaloririkt? Slike dietter hvor man skal spise veldig ensformig, fĂ„ matvarer har jeg lite tro pĂ„. Mulig at mange gĂ„r ned noen kilo pĂ„ dette, men de kommer raskt tilbake nĂ„r man gĂ„r tilbake til vanlig mat. Finn heller noen sunne varianter av frokoster, lunsjer og kveldsmat og innfĂžr, da fĂ„r du i deg det du trenger og fĂ„r mindre sult og sĂžtsug utover kvelden. En skĂ„l havregrĂžt med banan og blĂ„bĂŠr f.eks. gir mye mer nĂŠring, energi og metthetsfĂžlelse enn bare banan. Anonymkode: aa556...2b3 Dette, pluss at du sannsynligvis vil ende opp med veldig hĂžyt kaliumnivĂ„ og -ubalanse.Â
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 80 tallet ringte og ville ha dietten sin tilbake. Bendelorm er mer effektivt. Anonymkode: a5dd1...150
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Nei, men jeg har prĂžvd suppedietten, funka som gull det......helt til jeg begynte Ă„ spise vanlig igjen. Anonymkode: 1d1af...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ