Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Tok bukplastikk 2018. Betalte selv fordi jeg ikke ville vente og hadde ikke mulighet til å reise langt unna for å få det gjort. Det ble litt «bul» foran på ene siden, men ikke sånn at det plagde meg. Nå har jeg gått ned 15 kilo og huden henger overalt! Jeg kan dra flesket på sida ut en halvmeter og jeg kan løfte rompa mi hvis jeg heiser lovehandelsa.... er det mulig å få en operasjon dekt pga det?? Eller må jeg punge ut på nytt? Anonymkode: 8fbf1...387
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Øh, dette tenker du tilfeldige folk på et mammaforum skal rådgi deg om. Hør med legen du. Bra jobba med slankingen! Anonymkode: f485d...6ab
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Kravene for å få dekket er ganske strenge, du får det ikke om det bare er kosmetisk. Men er det en dokumentert medisinsk grunn, som sopp og infeksjoner under heng o.l er det en mulighet, det må lege avgjøre. Anonymkode: b0d3b...d23
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Tok bukplastikk 2018. Betalte selv fordi jeg ikke ville vente og hadde ikke mulighet til å reise langt unna for å få det gjort. Det ble litt «bul» foran på ene siden, men ikke sånn at det plagde meg. Nå har jeg gått ned 15 kilo og huden henger overalt! Jeg kan dra flesket på sida ut en halvmeter og jeg kan løfte rompa mi hvis jeg heiser lovehandelsa.... er det mulig å få en operasjon dekt pga det?? Eller må jeg punge ut på nytt? Anonymkode: 8fbf1...387 Hvordan kunne du få ta bukplastikk om du fortsatt var så overvektig at det ble masse løs hud hvis du gikk ned mer? Anonymkode: 8eef3...a86
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvordan kunne du få ta bukplastikk om du fortsatt var så overvektig at det ble masse løs hud hvis du gikk ned mer? Anonymkode: 8eef3...a86 Fordi hun gjorde det privat, ikke samme kravene der. Anonymkode: 22ded...7bc
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Jeg veide 85 kilo og er 180 høy. Tenkte jeg var fornøyd med vekta (noe jeg var og). Hadde fått det dekt den gang hvis jeg søkte, men jeg ville ikke vente. Det var et så stort problem for meg at jeg måtte ta det da. De fjerna 4 kilo hud... jeg hadde fortsatt heng på sidene etterpå, men det gjorde meg ikke noe. Før nå. Anonymkode: 8fbf1...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå