Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har gått ned 42 kg. Brystene mine er som to lange tomme sokker. Har så lyst å ta silikon for å få bryster igjen. Har prøvd å google, og det ser ikke ut som dette er noe man kan gå dekket. Har du tatt silikon grunnet slikt? Anonymkode: 4aaa6...ec8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Hvorfor skal tomme pupper etter vektnedgang ble dekt av staten? Er vel ikke medisinsk nødvendig å ha fulle pupper? jeg hadde null brystvev etter barna og tok silikon da minstemann var 5 år. Tok det ut igjen etter 3-4 år da jeg ikke ble komfortabel med de og kjente ubehag i venstre bryst. Trives best uten selv om jeg ikke har to tomme hudfolder der brystene en gang var. Anonymkode: 22148...516
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Du får det ikke dekket nei, det er jo 100% kosmetisk. Men du kan spare og betale selv selvfølgelig, kjenner et par stykker som har gjort det. Anonymkode: 8dc69...b9d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Jeg har gått ned 42 kg. Brystene mine er som to lange tomme sokker. Har så lyst å ta silikon for å få bryster igjen. Har prøvd å google, og det ser ikke ut som dette er noe man kan gå dekket. Har du tatt silikon grunnet slikt? Anonymkode: 4aaa6...ec8 Selvfølgelig for du ikke det dekket. Jeg har gjort det samme, men jeg klarer meg utmerket med mine tomme lange sokker. Anonymkode: 18933...8cc
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Det er sånn her i Norge at de som har fjernet bryst pga kreft gjerne står opptil 2 år på venteliste før de får rekonstruert nye bryst. Så kosmetiske operasjoner fordi de er for små, henger for mye, er for tomme e.l. kan overhodet ikke få plass i den køen. Anonymkode: 8dc69...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå