Gå til innhold

Operasjon for flere sager siden, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortsatt er jeg veldig uvel og svimmel innimellom. Var et lite inngrep og våknet greit av narkosen. Ingen spesielle plager i etterkant av narkose. Noe smerter, men holder det i sjakk med Paracet. Lurer på hvorfor jeg fortsatt opplever svimmelhet og kvalme og nedsatt matlyst? Er det vanlig 4-5dager etter et inngrep?

Anonymkode: 27ffa...65f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følte meg slik en uke sist gang. Vet ikke om det er normalt. Var kikkhullsoperasjon.

Anonymkode: 951ec...211

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg følte meg slik en uke sist gang. Vet ikke om det er normalt. Var kikkhullsoperasjon.

Anonymkode: 951ec...211

Ok. Godt å høre at jeg ikke er alene da, og at det kanskje ikke er helt uvanlig 😔

Skrevet

En kan være slik noen dager etterpå , noen blir og slik av eventuelle smerter.... 

Anonymkode: bea68...ea7

Skrevet

Fikk du morfin? Jeg blir sånn i 5-6 dager om jeg har fått morfin. Føler meg fin om jeg ligger, men kvalm og uggen om jeg sitter eller står. Maten smaker bedre om jeg ligger og spiser. God bedring. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (10 minutter siden):

Fikk du morfin? Jeg blir sånn i 5-6 dager om jeg har fått morfin. Føler meg fin om jeg ligger, men kvalm og uggen om jeg sitter eller står. Maten smaker bedre om jeg ligger og spiser. God bedring. 

Tusen takk. Aner ikke om jeg fikk morfin. Fikk egentlig lite info om hva de ga meg. 

Skrevet

Jeg var skikkelig svimmel en hel uke etter en operasjon i tommelen! 😂😂 Helt vanlig er det vel ikke, men kirurgen hadde hatt flere pasienter som hadde opplevd det. 

Anonymkode: 356ef...882

Skrevet

Ja, det vil jeg si er min erfaring. Jeg var skikkelig uggen og svimmel i mange dager etter narkose sist. 

Anonymkode: fb6c8...eac

Skrevet

Ok. Takk alle sammen. Høres ut som det ikke er helt uvanlig da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...