Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Til både jente mine (11 og 14 hhv 157 og 160) og meg selv? 🥰 Alle modellene på f.eks Zalando er 173cm og oppover🙈 høyeste er meg, og jeg er 168 cm😅 Anonymkode: b62d4...118
hysterika Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Jeg er 169 cm, og jeg kjøpte denne: Lauren Ralph Lauren MEMORY LONG GOWN COMBO - Ballkjole - lighthouse navy/mørkeblå - Zalando.no Jeg kunne ha brukt den uten å legge den opp, men siden jeg ikke liker å gå med veldig høye hæler, fikk jeg den lagt opp litt hos en skredder.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 hysterika skrev (45 minutter siden): Jeg er 169 cm, og jeg kjøpte denne: Lauren Ralph Lauren MEMORY LONG GOWN COMBO - Ballkjole - lighthouse navy/mørkeblå - Zalando.no Jeg kunne ha brukt den uten å legge den opp, men siden jeg ikke liker å gå med veldig høye hæler, fikk jeg den lagt opp litt hos en skredder. Den var kjempefin 😍 er kanskje ikke håpløst å finne noe til meg da (du er jo bare 1 cm lengre🤔), men hvor kan man finne kjoler til unga? Anonymkode: b62d4...118
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Bunad eøler festdrakt er gint, ellers har de jo kjoler som er "fine nok" i alle butikker. Anonymkode: bece6...c39
hysterika Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Siden jentene er så unge, så trenger de ikke å ha lange kjoler selv om det er ettermiddagsbryllup. Hvis du vil ha festkjoler til dem, kunne kanskje disse være fine? Molly Bracken Cocktailkjole - pale pink/rosa - Zalando.no Lace & Beads ABELLE SKATER - Cocktailkjole - cream/offwhite - Zalando.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå