Gå til innhold

Dere som er alene med barn og sjelden har barnefri...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når dere først har fri?

Jeg har egentlig barnefri annenhver helg (litt av og på, men stort sett). Likevel jobber jeg en helg i måneden, så både jobbfri og barnefri har jeg ikke så ofte. 

Er mye jeg ville og skulle ha gjort, men kjenner mest på at jeg er sliten og vil slappe av 😅

Anonymkode: 65791...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går på standup show,går på kino,shopping uten barn,sover lenge og ser på en god film med god mat til.

Anonymkode: 3a974...63c

Skrevet

Har aldri fri bortsett fra en venninnetur 1 gang i året. Da tar vi ofte en storbyferie😊

Anonymkode: 47da8...e4e

Skrevet

For det meste er jeg alene og gjør ting som gjør meg glad. Går turer alene, strikker, leser bøker, tar et glass vin eller ei hel flaske. Men er alltid alene

Anonymkode: e5967...fc3

Skrevet

Har sjelden fri, bortsett fra barnepass ved jobbreise. Sist ungene var på overnatting, i høst, var jeg bare hjemme. Dusjet lenge, så film, la meg tidlig og sov leeeeenge neste dag🤩

Anonymkode: 4335b...a30

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hva gjør dere når dere først har fri?

Jeg har egentlig barnefri annenhver helg (litt av og på, men stort sett). Likevel jobber jeg en helg i måneden, så både jobbfri og barnefri har jeg ikke så ofte. 

Er mye jeg ville og skulle ha gjort, men kjenner mest på at jeg er sliten og vil slappe av 😅

Du har jo barnefri annenhver helg selv om du jobber den ene helgen😳

Jeg trener, gjør husarbeid, sover, ser film, leser bok, tar meg en kopp te i fred og ro.... En sjelden gang finner jeg energien til å invitere noen venner eller gå på kafé😀

Anonymkode: 5c050...7a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du har jo barnefri annenhver helg selv om du jobber den ene helgen😳

Jeg trener, gjør husarbeid, sover, ser film, leser bok, tar meg en kopp te i fred og ro.... En sjelden gang finner jeg energien til å invitere noen venner eller gå på kafé😀

Anonymkode: 5c050...7a6

Barnefrien er noe ustabil, så ikke alltid jeg har barnefri når jeg etter planen skal. 
I tillegg jobber jeg langvakter på 12,5 time de helgene jeg jobber, og da er det ikke tid til annet enn jobb og søvn. Så merker ikke stort til barnefri da 🙈

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...