Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Lurer på om det er veldig teit at jeg har på tettsittende skidress når jeg går på ski? Jeg holder et tempo da og tar det som en treningsøkt og ikke som en rolig tur. Gikk i dag med en kompis og vi fikk rare blikk fra noen. Hilsen gutt, 16 Anonymkode: ce47e...466
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Nei, det er ikke teit. Gå i det du har som du liler best. Anonymkode: de10e...6f0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Folk glaner fordi det er uvant. Ikke noe annet. Anonymkode: f0d6d...a05
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Du kan gå i hva du vil Men hvis du går så mye på ski at du konkurrerer så har du kanskje andre skiklær for vanlig trening/turer? Folk kikker nok fordi de ikke er vant med å se noen i konkurransedress i vanlige løyper. Anonymkode: b9085...361
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Konkurransedress bør brukes i konkurranser og evt harde intervalløkter hvor man går opp mot maksimalt. Til vanlige treningsturer bør man bruke treningsdress - selv om man holder et visst tempo. Man kan ha minimalt med klær under en konkurransedress og den beskytter ikke mot vind. Dine edle deler er derfor svært utsatt Anonymkode: cf157...194
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Er ikke galt, men det ser vel litt rart og strebete ut. Og "alt" er jo ekstremt synlig.. Anonymkode: d52a4...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå