Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Hvorfor er det så overraskende mange damer som er opptatt av en svær pikk? Er det slik i Norge? De ser den jo bare slapp. Her står de å sier "good size" 😅 Er det vanlig å bedømme det slik. Selv om man er naken? Anonymkode: 6c870...3e9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Btw, msnnen min har ikke så stor pikk i slapp tilstand... Å hvorfor er alle damene glattbarbert? Ser jo helt teit ut... Anonymkode: 6c870...3e9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Btw, msnnen min har ikke så stor pikk i slapp tilstand... Å hvorfor er alle damene glattbarbert? Ser jo helt teit ut... Anonymkode: 6c870...3e9 Nå går jo programmet ut på å bedømme ut fra utseendet da... og nei, det ser ikke noe dummere ut glattbarbert enn med dott. Hjerte og sånt synes jeg er litt merkelig, men hver sin smak. Anonymkode: 25a8e...f04
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Alle kommenterer kjønnsorganer fordi om ikke spør programlederen dem direkte. Anonymkode: bee56...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå