Gå til innhold

Erfaringer Fitbit Charge 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe meg en slik.

Jeg har fra før Fitbit Charge 2, men skjermen er såpass ødelagt nå at jeg må nok bytte den ut.

Anonymkode: 4831a...0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Vurderer å kjøpe meg en slik.

Jeg har fra før Fitbit Charge 2, men skjermen er såpass ødelagt nå at jeg må nok bytte den ut.

Jeg er veldig fornøyd men det kommer jo an på hva du ønsker. Jeg ønsket en som hadde liten skjerm og var ganske nett, mens min søster for eksempel ønsket en som så mer ut som en klokke og hadde enda flere funksjoner tilgjengelig på klokken.

Jeg er i hvert fall strålende fornøyd og trenger ikke å sjekke mer enn det som kan sjekkes på klokken. I tillegg er appen genial, og både den og klokken er motiverende.

Om min hadde blitt ødelagt så hadde jeg kjøpt den samme igjen :) 

Skrevet
Listedamen skrev (2 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd men det kommer jo an på hva du ønsker. Jeg ønsket en som hadde liten skjerm og var ganske nett, mens min søster for eksempel ønsket en som så mer ut som en klokke og hadde enda flere funksjoner tilgjengelig på klokken.

Jeg er i hvert fall strålende fornøyd og trenger ikke å sjekke mer enn det som kan sjekkes på klokken. I tillegg er appen genial, og både den og klokken er motiverende.

Om min hadde blitt ødelagt så hadde jeg kjøpt den samme igjen :) 

Takk for svar 😊

Jeg har som nevnt Fitbit Charge 2 og har vært fornøyd med den. Passe størrelse da jeg er redd større klokker vil bli for store 😊

Hi

Skrevet

Har den og er superfornøyd! Har aktivert fitbitpay så den er også reservebankkort hvis jeg har glemt lommeboka.

Anonymkode: 59277...aff

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Har den og er superfornøyd! Har aktivert fitbitpay så den er også reservebankkort hvis jeg har glemt lommeboka.

Anonymkode: 59277...aff

Kjekt å høre 🤩

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...