Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Kommer opp på en jeg kjenner hver gang jeg skrur kartet mitt av?! Altså, som at jeg har forespurt posisjonen hans. Det har jeg ikke. Hvorfor kommer det sånn?? Anonymkode: ce467...8a4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kommer opp på en jeg kjenner hver gang jeg skrur kartet mitt av?! Altså, som at jeg har forespurt posisjonen hans. Det har jeg ikke. Hvorfor kommer det sånn?? Anonymkode: ce467...8a4 Posisjonen til alle du har på snap kommer opp, så lenge den personen ikke har skrudd av sin posisjon..Tror jeg Anonymkode: eb400...0ec
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Det er ikke han som har forespurt posisjonen din da? Da kan du jo bare avslå Anonymkode: e9c45...8e3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Posisjonen til alle du har på snap kommer opp, så lenge den personen ikke har skrudd av sin posisjon..Tror jeg Anonymkode: eb400...0ec Ja det vet jeg. Men når jeg skrur av kartet, så kommer det automatisk opp at jeg liksom har forespurt posisjon til en spesifikk venn. Ingen andre. Og når jeg prøver på de som ikke viser kart så må jeg trykke på det, og så bekrefte at jeg vil forespørre, og så kommer det opp i chatten at jeg har spurt om posisjon.... det gjør det ikke på denne, da står det bare i vennskapsprofilen at jeg har forespurt posisjonen til vedkommende, uten at jeg har gjort det... Anonymkode: ce467...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå