Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Flere som synes hun er deilig? Den flotteste kroppen og herlig søtt ansikt. Trist at hun røk ut i dag. Anonymkode: 087f5...ff9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Hvem i alle dager er det? Røk ut av hva? Tipper det er noe folkelig undermåls underholdningskonsept med b-kjendiser... Anonymkode: 7f3c4...fe1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvem i alle dager er det? Røk ut av hva? Tipper det er noe folkelig undermåls underholdningskonsept med b-kjendiser... Anonymkode: 7f3c4...fe1 Hahahah. Sikkert hun selv som skriver slik at vi skal google. Anonymkode: 2f299...423
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvem i alle dager er det? Røk ut av hva? Tipper det er noe folkelig undermåls underholdningskonsept med b-kjendiser... Anonymkode: 7f3c4...fe1 Mesternes mester. Hun var skiskytter før og var sinnsykt god. Denne gangen skjøt du og bommet. Anonymkode: 8a0fb...c29
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Mesternes mester. Hun var skiskytter før og var sinnsykt god. Denne gangen skjøt du og bommet. Anonymkode: 8a0fb...c29 Jeg har ikke bommet på noe, jeg har spurt og fått akkurat det svaret jeg antok - b-kjendis, folkelig underholdningskonsept, og fullstendig uinteressant. Anonymkode: 7f3c4...fe1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Vi har en bruker her som sansynligvis prøver å statuere ett eksempel med først å spørre om Håvard Tvedten var sexy. For så å spørre samme spørsmål om Synnøve Solemdal. Hvilke eksempel er jeg derimot usikker på. Men, begge er pene norske idrettsutøvere som er deltagere i årets Mesternes Mester 🤷♀️ Anonymkode: cee12...ea1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg har ikke bommet på noe, jeg har spurt og fått akkurat det svaret jeg antok - b-kjendis, folkelig underholdningskonsept, og fullstendig uinteressant. Anonymkode: 7f3c4...fe1 Du høres ut som en skikkelig godklump av et menneske🤨 Anonymkode: 7db40...713
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg har ikke bommet på noe, jeg har spurt og fått akkurat det svaret jeg antok - b-kjendis, folkelig underholdningskonsept, og fullstendig uinteressant. Anonymkode: 7f3c4...fe1 En toppidrettsutøver kan virkelig ikke betegnes som b-kjendis, uansett om du vet hvem det er eller ikke. Patetisk. Anonymkode: 69d14...756
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg har ikke bommet på noe, jeg har spurt og fått akkurat det svaret jeg antok - b-kjendis, folkelig underholdningskonsept, og fullstendig uinteressant. Anonymkode: 7f3c4...fe1 Er det Ødes onde søster som har stått opp? Anonymkode: 8a0fb...c29
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 For å svare på spørsmålet: Nei, synes hun er helt ordinær. Anonymkode: d56b5...60f
Elizabeth Skrevet 6. februar 2021 #11 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Flere som synes hun er deilig? Den flotteste kroppen og herlig søtt ansikt. Trist at hun røk ut i dag. Anonymkode: 087f5...ff9 Synes ikke hun er deilig, men veldig søt og koselig, liker Synnøve. Synd at hun røk ut.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvem i alle dager er det? Røk ut av hva? Tipper det er noe folkelig undermåls underholdningskonsept med b-kjendiser... Anonymkode: 7f3c4...fe1 De fleste med litt allmennkunnskap, vet hvem det er. Anonymkode: 789f3...0b0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2021 #13 Skrevet 6. februar 2021 Veldig sans for Solemdal, både som utøver og hennes personlighet, hyggelig å bli bedre kjent med henne i MM. En sånn person man ønsker det skal gå fint med. Anonymkode: 5f782...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå