Gå til innhold

Synnøve Solemdal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som synes hun er deilig? Den flotteste kroppen og herlig søtt ansikt. Trist at hun røk ut i dag. 

Anonymkode: 087f5...ff9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem i alle dager er det? Røk ut av hva? Tipper det er noe folkelig undermåls underholdningskonsept med b-kjendiser...

Anonymkode: 7f3c4...fe1

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvem i alle dager er det? Røk ut av hva? Tipper det er noe folkelig undermåls underholdningskonsept med b-kjendiser...

Hahahah. Sikkert hun selv som skriver slik at vi skal google. 

Anonymkode: 2f299...423

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Mesternes mester. Hun var skiskytter før og var sinnsykt god. Denne gangen skjøt du og bommet.

Anonymkode: 8a0fb...c29

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Mesternes mester. Hun var skiskytter før og var sinnsykt god. Denne gangen skjøt du og bommet.

Jeg har ikke bommet på noe, jeg har spurt og fått akkurat det svaret jeg antok - b-kjendis, folkelig underholdningskonsept, og fullstendig uinteressant.

Skrevet

Vi har en bruker her som sansynligvis prøver å statuere ett eksempel med først å spørre om Håvard Tvedten var sexy. For så å spørre samme spørsmål om Synnøve Solemdal.

Hvilke eksempel er jeg derimot usikker på. Men, begge er pene norske idrettsutøvere som er deltagere i årets Mesternes Mester 🤷‍♀️ 

Anonymkode: cee12...ea1

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke bommet på noe, jeg har spurt og fått akkurat det svaret jeg antok - b-kjendis, folkelig underholdningskonsept, og fullstendig uinteressant.

Du høres ut som en skikkelig godklump av et menneske🤨 

Anonymkode: 7db40...713

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

En toppidrettsutøver kan virkelig ikke betegnes som b-kjendis, uansett om du vet hvem det er eller ikke.

Patetisk. 

Anonymkode: 69d14...756

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Er det Ødes onde søster som har stått opp?

Skrevet

For å svare på spørsmålet: Nei, synes hun er helt ordinær. 

Anonymkode: d56b5...60f

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Flere som synes hun er deilig? Den flotteste kroppen og herlig søtt ansikt. Trist at hun røk ut i dag. 

Anonymkode: 087f5...ff9

Synes ikke hun er deilig, men veldig søt og koselig, liker Synnøve. Synd at hun røk ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

De fleste med litt allmennkunnskap, vet hvem det er. 

Anonymkode: 789f3...0b0

Skrevet

Veldig sans for Solemdal, både som utøver og hennes personlighet, hyggelig å bli bedre kjent med henne i MM. En sånn person man ønsker det skal gå fint med. 

Anonymkode: 5f782...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...