Gå til innhold

Betatt av mann som holder på med ei annen ei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er singel per nå. Men han har holdt på med ei i noen mnd. Det visste jeg ikke før det hadde gått ei god tid. Meg og han her har kjent hverandre siden vidergående, ikke akkurat kjent, men er bekjente. Vi fikk plutselig god kontakt på snapchat. 

Han snapper til meg omtrent hele tiden. Får morgenmld av han, kveldsmld fast hver kveld. Og vi åoner oss skikkelig. Blitt glad i å skrive med han - utrolig nok. 

Hvorfor prioriteres jdgså mye, når han holder på med ei anna ei? Er jeg god nr 2? Eller kan det være det er meg han egentlig har lyst på. Han hinter om at han vil møte meg, men han tør ikke splr rett ut. 

Hvorfor ha meg når han holder på med hun andre? 

Anonymkode: e693b...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten tar du steget, eller så glemmer du han. 

Anonymkode: cfdea...50c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Enten tar du steget, eller så glemmer du han. 

Anonymkode: cfdea...50c

Selv om han besøker denne dama? Jeg skreiv til han for ett par uker siden at jeg kunne trekke meg unna, så han kunne ha fokus på henne. Det ville han ikke. Han mente på at det ikke var galt å skrive til hverandre. Vi var jo venner..🙄

Hemmeligheten er jo at vi sender hverandre masse bilder og videoer dagen lang. Han virker åpenbart hektet på meg, men når han er med hun andre, ja da er han stille. 

Hvorfor ha 2 på ei gang? Han har ikke møtt meg og vi har enda ikke hatt sex, så jeg er nok en spenning for han. Jeg begynner oppriktig å bry meg om han. Vi snakker i koder til hverandre om følelser. 

Skrevet

Men hvorfor utsetter du deg selv for dette!? Han har to samtidig, fordi du tillater det. Kutt han ut og finn deg en som er bare din. I dette kommer du garantert til å bli såret. Du gir han spenning i hverdagen. Han gir deg ingenting tilbake, annet enn at du føler deg som en ikke så god nr to. 

Anonymkode: aca9b...490

Skrevet

Kan prøve det gjorde med mannen min; han ville ikke binde seg, og jeg var ganske så forelsket. Så lekte kostbar. Holdt meg oppdatert med venner og var ute på byen. Ventet etterhvert litt ekstra med å svare han, og flørtet med andre når begge var ute. Han skulle iallfall ikke tro at jeg satt hjemme og ventet på han! Her fungerte det supert! Han ble nemlig veldig sjalu og skjønte vel at han kunne miste meg. Nå har vi vert ilag snart 20 år. 

Anonymkode: 3a1d3...3ff

Skrevet

Du vil jo ikke ha en mann som holder på sånn. Blir det dere, kommer han sikkert til å gjøre det samme mot deg.

Anonymkode: f41d5...b99

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Kan prøve det gjorde med mannen min; han ville ikke binde seg, og jeg var ganske så forelsket. Så lekte kostbar. Holdt meg oppdatert med venner og var ute på byen. Ventet etterhvert litt ekstra med å svare han, og flørtet med andre når begge var ute. Han skulle iallfall ikke tro at jeg satt hjemme og ventet på han! Her fungerte det supert! Han ble nemlig veldig sjalu og skjønte vel at han kunne miste meg. Nå har vi vert ilag snart 20 år. 

Anonymkode: 3a1d3...3ff

Oi, for en historie🤩 

Her er deg sånn at han nå denne helga er på besøk hos henne, med hennes 4 barn(!) Tror ikke han har skjønt ag jeg har fått litt følelser for han, så han sender meg bilder av han og barna hennes til meg. Noe jeg overhodet ikke vil se..

Hvirfor gjør han dette? Jeg svarer ikke han da og han blir nyskjerrig på hva jeg holder på med. Når han haf rest hjem fra ho, er han på så og si hele tide. 

Hva vil han tro? Ha meg også? 

Skrevet

Beklager slurvefeilene;) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Men hvorfor utsetter du deg selv for dette!? Han har to samtidig, fordi du tillater det. Kutt han ut og finn deg en som er bare din. I dette kommer du garantert til å bli såret. Du gir han spenning i hverdagen. Han gir deg ingenting tilbake, annet enn at du føler deg som en ikke så god nr to. 

Anonymkode: aca9b...490

Altså er jeg den gode nr 2? Han sier vi er venner, men de mld som blir sendt er ikke bare vennskapelig. Det er selfier av oss selv, nusstegn, hjerter. Flere hint om at han vil møte meg. Han holder meg varm. Men er det helt til hun vil ha han? Er jeg ikke i tankene hans? Vil tro jeg tenner han, fordi han tar "siklebilder" av meg på chatten etter jeg har lagt ut på insta. 

Skrevet

Han driver på med to fordi han kan. Fordi du lar han. 

Hvis du har følelser for han må du si at dere ikke kan ha kontakt før han kutter ut hun andre. 

Og hvis han tilbringer helgen sammen med barna hennes gjør de mer enn ‘holder på’ altså. Da er de et par og du er den andre kvinnen.

Vil du virkelig ha en slik mann?

Anonymkode: 4c966...cd2

Skrevet

Du er en venn. Han sier da det. Han har da dame så kutt kontakten 

Anonymkode: 6188c...2ad

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Oi, for en historie🤩 

Her er deg sånn at han nå denne helga er på besøk hos henne, med hennes 4 barn(!) Tror ikke han har skjønt ag jeg har fått litt følelser for han, så han sender meg bilder av han og barna hennes til meg. Noe jeg overhodet ikke vil se..

Hvirfor gjør han dette? Jeg svarer ikke han da og han blir nyskjerrig på hva jeg holder på med. Når han haf rest hjem fra ho, er han på så og si hele tide. 

Hva vil han tro? Ha meg også? 

Han skjønner ikke at du har følelser for han? Hva skjedde med:

"Vi snakker i koder til hverandre om følelser." 

Anonymkode: 49f60...1a6

Skrevet

Du er plan B, hun andre er plan A

Anonymkode: 94e95...786

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Han skjønner ikke at du har følelser for han? Hva skjedde med:

"Vi snakker i koder til hverandre om følelser." 

Anonymkode: 49f60...1a6

Jeg skrev til han en dag at han hadde gjort noe med meg, følelsesmessig. Han ble litt, wow - okei. Litt overasket. Som sagt vi har jo kjent/visst om hverandre i 15år, så når kontakten a ble gjentatt, så skjedde det rimelig fort hos meg.

Så  lurer litt på hvorfor han sender meg snap hele tiden. Hva grunnen er til at han sender fine bilder sv seg selv, pyntet, velstelt og kjekk. Er det for å bevisst friste meg? 

Jeg skrev også til han at jeg gjerne skulle sett han virkeligheten igjen. Da skrev han tilbake, "hva skal vi gjøre med det"? "Noen forslag?" Jeg ødela det med at det var jo ikke sånn jeg mente det da. Begge er litt forsiktige. 

Jeg tolker helheten i at han er interessert i meg. Lett å si at vi er venner, det kan fort blusse opp noe da. Aldri om jeg tror vi kunne gått en hel dag uten å få lyst. 🤭

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skrev til han en dag at han hadde gjort noe med meg, følelsesmessig. Han ble litt, wow - okei. Litt overasket. Som sagt vi har jo kjent/visst om hverandre i 15år, så når kontakten a ble gjentatt, så skjedde det rimelig fort hos meg.

Så  lurer litt på hvorfor han sender meg snap hele tiden. Hva grunnen er til at han sender fine bilder sv seg selv, pyntet, velstelt og kjekk. Er det for å bevisst friste meg? 

Jeg skrev også til han at jeg gjerne skulle sett han virkeligheten igjen. Da skrev han tilbake, "hva skal vi gjøre med det"? "Noen forslag?" Jeg ødela det med at det var jo ikke sånn jeg mente det da. Begge er litt forsiktige. 

Jeg tolker helheten i at han er interessert i meg. Lett å si at vi er venner, det kan fort blusse opp noe da. Aldri om jeg tror vi kunne gått en hel dag uten å få lyst. 🤭

Det finnes mannlige oppmerksomhetshorer også

Anonymkode: 94e95...786

Skrevet

Litt annet svar enn fra de andre her. Jeg syns dere burde møtes, for å se om det er "noe" der. Selv hadde jeg ikke greid å la være hvis jeg hadde sånne følelser. 

Anonymkode: 6bda9...72f

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Litt annet svar enn fra de andre her. Jeg syns dere burde møtes, for å se om det er "noe" der. Selv hadde jeg ikke greid å la være hvis jeg hadde sånne følelser. 

Anonymkode: 6bda9...72f

Nettopp! Jeg får han hvertfall ikke om jeg ikke prøver. Det jeg har gjort er å være veldig på, raus med komplimenter, gir han gøye snap med sanger og div😅 han liker det da. Nå som han er med henne, så er jeg ikke veldig på. 

Så du syntes jeg skal ta initiativ til å møte han? De er ikke sammen enda. Såvidt jeg vet. Men siden barna er blitt involvert, så er de kanskje det? 

Hvis de er sammen, så tror jeg han vil komme til å fortsette å være litt nyskjerrig på meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Nettopp! Jeg får han hvertfall ikke om jeg ikke prøver. Det jeg har gjort er å være veldig på, raus med komplimenter, gir han gøye snap med sanger og div😅 han liker det da. Nå som han er med henne, så er jeg ikke veldig på. 

Så du syntes jeg skal ta initiativ til å møte han? De er ikke sammen enda. Såvidt jeg vet. Men siden barna er blitt involvert, så er de kanskje det? 

Hvis de er sammen, så tror jeg han vil komme til å fortsette å være litt nyskjerrig på meg. 

Du vil møte han mens han enda holder på med den andre? Slik at han skal få velge? 

Så liten selvrespekt har jeg ikke. Vil han ha kontakt, med flørtemeldinger osv, og møtes får han kutte ut den andre først. 

Anonymkode: 4c966...cd2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han vil bare ha deg på gress dessverre. 

Anonymkode: 82b32...eaf

Skrevet

Hvorfor ikke bare spørre han rett ut?? 

"Hva er greia? Vi sender hjerter og nussesmileys til hverandre samtidig som du leker happy family og stefar.. Hvis vi kun er venner, må ordlyden og hyppigheten i meldingene endres, ellers får du velge hvem av oss du vil være med." 

Anonymkode: 28e31...d95

Skrevet

Tror nok han bare ser på deg som en venn. Tolker ingenting av det du skriver som at han vil bli sammen deg🤔

Anonymkode: d1a82...2b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor ikke bare spørre han rett ut?? 

"Hva er greia? Vi sender hjerter og nussesmileys til hverandre samtidig som du leker happy family og stefar.. Hvis vi kun er venner, må ordlyden og hyppigheten i meldingene endres, ellers får du velge hvem av oss du vil være med." 

Anonymkode: 28e31...d95

Samme tenker jeg. Kan man ikke kommunisere sammen om viktige ting så har man uansett ikke en fremtid.

Slik jeg tolker dette er at han ikke er interessert nok i noen av dere, Hi. Jeg hadde ikke orket å involvere meg i en mann som oppfører seg som det han gjør. Hvis han egentlig er interessert i deg, da er det faktisk ganske stygt gjort at han sender deg bilder av seg selv sammen med hun andres barn. For å gjøre deg sjalu? For å vise deg at han har barnetekke? Uansett, forferdelig umodent, og svært lite empatisk av ham - for dine følelser bryr han seg tydeligvis ikke så mye om.

Om han virkelig var interessert i deg, da ville han ha kuttet kontakten med hun andre. Om han visste han var interessert i deg og han var en fornuftig oppegående mann, da hadde han ikke latt den andres barn bli så involvert i ham, han hadde ikke vært så delaktig i de barnas liv.

Du har vært ganske direkte med ham, da du sa du kunne tenkt deg å møte ham igjen. Men han svarer ikke bekreftende, han forsøker å tvinge deg til å bli enda tydeligere, uten at han selv trenger å "gi" noe som helst. Du sier du kan trekke deg unna, han vil ikke det, for dere "er da venner". Han vil ha i pose og sekk, han vil ha dere begge to. Og det er egentlig bare en omskriving av at han ikke vil ha noen av dere. I hvert fall bryr han seg ikke om noen av dere nok til å respektere dere og tenke på dine og hennes (og hennes barns!) følelser.

I tillegg var han uærlig med deg i flere måneder, ga deg inntrykk av at dere kanskje hadde noe på gang, unnlot å fortelle at han har et forhold til en annen dame, et forhold som faktisk er så alvorlig at han er involvert med hennes barn.

Dette er ikke en voksen, moden, stabil mann. Det er en egoist, etter min mening. Han stjeler energien din, krever din oppmerksomhet, men er ikke villig til å behandle deg med respekt. Ikke en mann å samle på! Hadde han vært virkelig interessert i deg, brydd seg om deg, ønsket et seriøst forhold til deg, Hi, da ville han gjort ting på en helt annen måte. Skulle det likevel bli dere to, da må du forvente en hel rekke problemer med denne mannen. Han synes jo det er helt greit å ha kontakt mange ganger daglig med andre kvinner når han er i et forhold, han synes det er greit å unnlate å fortelle andre damer at han er i et forhold (gjør jo ikke noe det så lenge de "bare er venner"). Han manipulerer deg følelsesmessig med å sende meldinger fra den andre og av ham selv og hennes barn, og samtidig legge an på deg. En mann som så lett og usympatisk manipulerer deg nå, han vil ikke manipulere deg mindre i et forhold.

Dropp ham!

Anonymkode: cb105...4b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Tror nok han bare ser på deg som en venn. Tolker ingenting av det du skriver som at han vil bli sammen deg🤔

Anonymkode: d1a82...2b4

Han vil nok ha et vennskap med meg, ha meg som en spenning, ei han ikke har rørt enda. Hvis du skjønner.. Kanskje vente på den dagen skal komme.

Han liker visst utseendet mitt og kommenterer på det. Men så kommer dette familie greiene med hun andre. Han sendte meg nettopp en filmsnutt av det ene barnet hennes igjen. Hva forventer han at jeg skal skrive tilbake? Jeg gidder ikke å ta et smil tilbake ei gang. 

Han er så på, for så litt stille, så veldig på igjen. Han vil nok gjøre meg hekta. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Samme tenker jeg. Kan man ikke kommunisere sammen om viktige ting så har man uansett ikke en fremtid.

Slik jeg tolker dette er at han ikke er interessert nok i noen av dere, Hi. Jeg hadde ikke orket å involvere meg i en mann som oppfører seg som det han gjør. Hvis han egentlig er interessert i deg, da er det faktisk ganske stygt gjort at han sender deg bilder av seg selv sammen med hun andres barn. For å gjøre deg sjalu? For å vise deg at han har barnetekke? Uansett, forferdelig umodent, og svært lite empatisk av ham - for dine følelser bryr han seg tydeligvis ikke så mye om.

Om han virkelig var interessert i deg, da ville han ha kuttet kontakten med hun andre. Om han visste han var interessert i deg og han var en fornuftig oppegående mann, da hadde han ikke latt den andres barn bli så involvert i ham, han hadde ikke vært så delaktig i de barnas liv.

Du har vært ganske direkte med ham, da du sa du kunne tenkt deg å møte ham igjen. Men han svarer ikke bekreftende, han forsøker å tvinge deg til å bli enda tydeligere, uten at han selv trenger å "gi" noe som helst. Du sier du kan trekke deg unna, han vil ikke det, for dere "er da venner". Han vil ha i pose og sekk, han vil ha dere begge to. Og det er egentlig bare en omskriving av at han ikke vil ha noen av dere. I hvert fall bryr han seg ikke om noen av dere nok til å respektere dere og tenke på dine og hennes (og hennes barns!) følelser.

I tillegg var han uærlig med deg i flere måneder, ga deg inntrykk av at dere kanskje hadde noe på gang, unnlot å fortelle at han har et forhold til en annen dame, et forhold som faktisk er så alvorlig at han er involvert med hennes barn.

Dette er ikke en voksen, moden, stabil mann. Det er en egoist, etter min mening. Han stjeler energien din, krever din oppmerksomhet, men er ikke villig til å behandle deg med respekt. Ikke en mann å samle på! Hadde han vært virkelig interessert i deg, brydd seg om deg, ønsket et seriøst forhold til deg, Hi, da ville han gjort ting på en helt annen måte. Skulle det likevel bli dere to, da må du forvente en hel rekke problemer med denne mannen. Han synes jo det er helt greit å ha kontakt mange ganger daglig med andre kvinner når han er i et forhold, han synes det er greit å unnlate å fortelle andre damer at han er i et forhold (gjør jo ikke noe det så lenge de "bare er venner"). Han manipulerer deg følelsesmessig med å sende meldinger fra den andre og av ham selv og hennes barn, og samtidig legge an på deg. En mann som så lett og usympatisk manipulerer deg nå, han vil ikke manipulere deg mindre i et forhold.

Dropp ham!

Anonymkode: cb105...4b7

Takk for et fornuftig svar. Jeg tar det til meg det du sier. Forstår ikke tanken hans med å sende meg snapper av hennes barn??! Det gir meg null og nada. 

Hvordan bør jeg oppføre meg, uten å gå direkte inn på følelses temaet? Være litt kostbar eller late som ingenting? 

Skrevet

For meg høres han ut som en helt vanlig mann - i den forstand at han faktisk kun er vennen din og ikke har en eneste annen baktanke. Grunnen til at han høres ut som en helt vanlig mann er at han ganske enkelt ikke forstår at du er en "kaninkoker". Hadde han hatt interesse for deg utover det vennskapelige hadde han unnlatt å sende snapper av barna hennes. Du derimot legger allverdens i ingenting, og er vel selve definisjonen på noen som kan gjøre 10 høns ut av én fjær. Kjenner jeg blir redd deg. Hans største problem er at han ikke har avdekket hvor sykelig du oppfører deg. 

Anonymkode: 7de5b...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...