Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 En i slekten vår skal være vikar i klassen til barnet mitt. Denne personen har vært vikar på andre skoler tidligere. De gangene har jeg fått snapper fra klasserommet og fra friminuttene. Viser kun bakhoder/siden av ansikt, men det er lyd og denne personen forteller også mye som skjer i klasserommet og hvordan oppførselen til enkelte barn er. Forteller ting som gjør at jeg lett forstår hvem det er snakk om. Kjenner jeg er bekymret for at jeg vil få snapper når denne personen skal være i klassen eller friminutt med mitt barn. Vil at det skal være barnet sitt fristed og det jeg får vite om skolen osv skal barnet selv få lov til å fortelle meg. Er det forståelig? Håper denne personen husker taushetsplikten denne gangen. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 41314...e33
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Ta det opp med skolen. Dette burde du gjort med en gang det ble sendt sånne snapper, selv om det ikke gjaldt ditt barn. Anonymkode: 8820b...80f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Det ble tatt opp med den andre skolen. Det er grunnen til at denne personen ikke er vikar lenger ved den skolen og nå har forflyttet seg til neste skole. Anonymkode: 41314...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå