Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Begynte å skrive med en på tinder for noen uker siden. Etter noen dager ble vi facebook venner, og for bare noen dager siden fikk han nummeret mitt. I går ringte han og spurte om vi skulle gå en tur sammen, og jeg heiv meg rundt. Har ikke truffet hverandre før, så det var første gang. Merka han kikka veldig ofte på meg mens vi snakket, og fikk vi blikkontakt holdt han den litt lengre enn man vanligvis ville. Han sendte melding bare et kvarter etter vi var dratt hvert til vårt at han syns jeg var vakker. Han ringer nesten hver dag for å bare prates, og sender melding hver morgen. Han har aldri vært sånn sleasy eller ymtet fram noe, han virker veldig skikkelig. Nå har jo jeg gått på en smell et par ganger og er ganske redd for å bli såret på nytt. Men det virker jo som han er genuint interessert, ikke bare ute etter en ting. Gjør det ikke? Anonymkode: 313f1...056
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Jeg vil si han virker interessert, ja. Når menn bare er ute etter sex pleier det ikke være så vanskelig å forstå, samtalen dreies ofte over på det emnet uansett hva man snakker om. Anonymkode: 9f80b...f26
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Jeg har litt samme opplevelse med en på studiet mitt, er noe spesielt med blikket, han oppsøker meg og samtalen flyter så naturlig. Han ser på meg på en annen måte føler jeg. Litt sånne lange dype blikk, Merkelig. Ikke kjent på dette på snart 20 år, synd jeg er gift🤪😅 Tror nok din liker deg, igrunn ganske sikker på det👍 Anonymkode: a9a68...ba0
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 Ja tror dere har rett Han har ei datter på 11 han har 50/50 som han er veldig dedikert til. Pluss poeng det også! Så vi sender mld i løpet av dagen og han ringer hver kveld med en gang datteren er i seng og vi prater i en times tid. Har ikke avtalt noe nytt møte enda, men jeg synes det er greit å ta ting rolig. Hvor ofte burde man treffes når man driver å blir kjent? Merker jeg ikke vet helt hvordan dette fungerer lengre 😅 Anonymkode: 313f1...056
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvor ofte burde man treffes når man driver å blir kjent? Merker jeg ikke vet helt hvordan dette fungerer lengre 😅 Anonymkode: 313f1...056 Det finnes det selvsagt ikke noe fasit på. Dere må jo bare møtes så ofte dere kan og har lyst, ikke verre enn det. Anonymkode: 820e5...8c8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #6 Skrevet 10. februar 2021 Husk på, HI, du er helt gjennomsnittlig. Anonymkode: a6f5d...a9b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Husk på, HI, du er helt gjennomsnittlig. Anonymkode: a6f5d...a9b Javel? 😅 Anonymkode: 313f1...056
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Husk på, HI, du er helt gjennomsnittlig. Anonymkode: a6f5d...a9b Herregud! HI - akkurat sånn hadde jeg det med en Tinderdate også, og nå er vi gift og alt mulig. Anonymkode: eb319...103
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #9 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (På 5.2.2021 den 15.10): Begynte å skrive med en på tinder for noen uker siden. Etter noen dager ble vi facebook venner, og for bare noen dager siden fikk han nummeret mitt. I går ringte han og spurte om vi skulle gå en tur sammen, og jeg heiv meg rundt. Har ikke truffet hverandre før, så det var første gang. Merka han kikka veldig ofte på meg mens vi snakket, og fikk vi blikkontakt holdt han den litt lengre enn man vanligvis ville. Han sendte melding bare et kvarter etter vi var dratt hvert til vårt at han syns jeg var vakker. Han ringer nesten hver dag for å bare prates, og sender melding hver morgen. Han har aldri vært sånn sleasy eller ymtet fram noe, han virker veldig skikkelig. Nå har jo jeg gått på en smell et par ganger og er ganske redd for å bli såret på nytt. Men det virker jo som han er genuint interessert, ikke bare ute etter en ting. Gjør det ikke? Anonymkode: 313f1...056 Hva han er interessert i vet han kanskje ikke selv en gang, men han er helt klart interessert. Anonymkode: 48aa9...3f4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #10 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Husk på, HI, du er helt gjennomsnittlig. Anonymkode: a6f5d...a9b Mens du er godt under snittet? Anonymkode: 77ed0...820
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #11 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Mens du er godt under snittet? Anonymkode: 77ed0...820 Jeg var ikke slem, det er du. HI må huske på at hun er heldig om noen vil ha henne, er poenget mitt. Anonymkode: a6f5d...a9b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg var ikke slem, det er du. HI må huske på at hun er heldig om noen vil ha henne, er poenget mitt. Anonymkode: a6f5d...a9b Det var da en ekstremt underdanig holdning. Kanskje hi er mer typen som tenker at mannen hun har møtt er heldig om hun velger ham? 😊 Anonymkode: 820e5...8c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå