Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Hentet min datter i går i barnehagen, og det ser ut som hun har brent hendene sine. Smører med kortison og vanlig krem, er det noe annet jeg skal gjøre? Anonymkode: 7e223...201
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Du må sjekke om det er frost eller brannskade. Hvis hun har blemmer bør en lege se på det. Anonymkode: 80a66...bd9
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Det er frostskade. Ikke blemmer Anonymkode: 7e223...201
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er frostskade. Ikke blemmer Anonymkode: 7e223...201 Hvordan likner det på brannskader. Jeg håpercdet ikke er svart. Hvis de bare er røde trenger du bare sørge for at hun holder seg bedre varm fremover. Anonymkode: 80a66...bd9
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvordan likner det på brannskader. Jeg håpercdet ikke er svart. Hvis de bare er røde trenger du bare sørge for at hun holder seg bedre varm fremover. Anonymkode: 80a66...bd9 Hendene er helt røde, og det skjedde i barnehagen Anonymkode: 7e223...201
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 Ring lege og hør. Krev også at barnehagen skriver skademelding i tilfelle hun får varige skader ! Anonymkode: 4616d...9aa
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ring lege og hør. Krev også at barnehagen skriver skademelding i tilfelle hun får varige skader ! Anonymkode: 4616d...9aa Er vel foreldrene som krever utetid når det er så kaldt at barna får frostskader... Anonymkode: b89cb...4a9
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er vel foreldrene som krever utetid når det er så kaldt at barna får frostskader... Anonymkode: b89cb...4a9 Jeg har krevd inne tid. Hun har astma og skal ikke være ute. Anonymkode: 7e223...201
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Gode votter er en nødvendighet. Hvis hendene fortsatt er helt røde neste dag ville jeg snakket med barnehagen om hva som har skjedd og kanskje lege også hvis de er hovene. Så lenge det ikke er hvite flekker eller blemmer tror jeg likevell ikke det har skjedd noe farlig. Anonymkode: 80a66...bd9
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Gode votter er en nødvendighet. Hvis hendene fortsatt er helt røde neste dag ville jeg snakket med barnehagen om hva som har skjedd og kanskje lege også hvis de er hovene. Så lenge det ikke er hvite flekker eller blemmer tror jeg likevell ikke det har skjedd noe farlig. Anonymkode: 80a66...bd9 Er det noe mine barn har så er det alt av nødvendig utstyr. Men hjelper lite med votter når hun slenger de av seg og de voksne ikke passer på at hun har de på seg. For å si det sånn tror vi har mer enn de fleste, og det står absolutt ikke på det. De har godt med vinterutstyr, men skal se ann litt. Bedt barnehagen fylle ut skadeskjema 😊 Anonymkode: 7e223...201
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er det noe mine barn har så er det alt av nødvendig utstyr. Men hjelper lite med votter når hun slenger de av seg og de voksne ikke passer på at hun har de på seg. For å si det sånn tror vi har mer enn de fleste, og det står absolutt ikke på det. De har godt med vinterutstyr, men skal se ann litt. Bedt barnehagen fylle ut skadeskjema 😊 Anonymkode: 7e223...201 Jeg tror du trenger en legerklæring hvis den skademeldingen skal få noen verdi. Anonymkode: 80a66...bd9
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Er det noe mine barn har så er det alt av nødvendig utstyr. Men hjelper lite med votter når hun slenger de av seg og de voksne ikke passer på at hun har de på seg. For å si det sånn tror vi har mer enn de fleste, og det står absolutt ikke på det. De har godt med vinterutstyr, men skal se ann litt. Bedt barnehagen fylle ut skadeskjema 😊 Anonymkode: 7e223...201 Hvor gammelt er barnet? Kjenner hun ikke at hun blir kald? Det gjør jo skikkelig vondt å bli forfryst... Anonymkode: c90d8...14a
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hvor gammelt er barnet? Kjenner hun ikke at hun blir kald? Det gjør jo skikkelig vondt å bli forfryst... Anonymkode: c90d8...14a Jeg har ikke vært der. Men ja det gjør veldig vondt ja. Anonymkode: 7e223...201
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg tror du trenger en legerklæring hvis den skademeldingen skal få noen verdi. Anonymkode: 80a66...bd9 Ok Anonymkode: 7e223...201
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tror du trenger en legerklæring hvis den skademeldingen skal få noen verdi. Anonymkode: 80a66...bd9 Ikke nødvendigvis. Da mitt barn skadde seg i barnehagen fikk vi skademeldingsskjema som beskrev hendelsen i tilfelle vi måtte til legen etterpå. (Det slapp vi heldigvis.) Hvis barnehagen vet hva som skjedde (hvor lenge hun var uten votter, hvor kaldt det var og så videre) er vel det informasjon som legen kan ha nytte av. Anonymkode: 8ca76...aec
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #16 Skrevet 5. februar 2021 Hvor gammel er barnet ? I hvilken temperatur var de ute ? Om det er for kaldt til utetid og hun har astma har dere vel ekstra sykedager ? Vi måtte være hjemme på de kaldeste dagene Anonymkode: 4616d...9aa
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #17 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Da mitt barn skadde seg i barnehagen fikk vi skademeldingsskjema som beskrev hendelsen i tilfelle vi måtte til legen etterpå. (Det slapp vi heldigvis.) Hvis barnehagen vet hva som skjedde (hvor lenge hun var uten votter, hvor kaldt det var og så videre) er vel det informasjon som legen kan ha nytte av. Anonymkode: 8ca76...aec Jeg tenkte hvis barnet skulle få problemer med hemdene om flere år. Da kan det være vansjelig å skylde på akkurat denne hendelsen hvis man bare har et papirsom soer at hun ble veldig kald på henene men ikke fikk 1.grads forfrysning. Anonymkode: 80a66...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå