mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Elsker lette og lange sommerkjoler. Skal fornye sommer garderoben og vil gjerne ha noen tips. Hvor kjøper du maxi kjoler og andre lette sommerkjoler? Gjerne kjoler som kan styles opp og ned og brukes til flere anledninger.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Nestshop.no har jeg kjøpt mye fra, Katrin Uri og Black Colour og Part Two og Nectar. Anonymkode: d5e29...b48
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Nestshop.no har jeg kjøpt mye fra, Katrin Uri og Black Colour og Part Two og Nectar. Anonymkode: d5e29...b48 Takk for tips 😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (4 minutter siden): Indiska ❤️ Hm... Det skal jeg jammen sjekke ut. Der har jeg Ikke vært på årevis!!! 😊
Sommerkroppen 2029 Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (20 minutter siden): Hm... Det skal jeg jammen sjekke ut. Der har jeg Ikke vært på årevis!!! 😊 De har veldig mye fint ❤️ Og så har de noe for de helt spesielt interesserte 😉 Kjøpte meg en maxi-kjole der ifjor, og fikk masse skryt for den 🙂
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (1 time siden): De har veldig mye fint ❤️ Og så har de noe for de helt spesielt interesserte 😉 Kjøpte meg en maxi-kjole der ifjor, og fikk masse skryt for den 🙂 Leter etter den ultimate hvite sommerdrømmen akkurat nå. Gjerne også en med blomster 😊
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Det tar lang tid å slite ut en sommerkjole. Jeg har ikke trengt noen ny på sikkert 5 år. Da kjøpte jeg en fin gul en på et lokalmarked på torget i Risør. Klær gir store klimautslipp. De bør brukes til de er utslitte. I ditt tilfelle vil jeg anbefale å gå gjennom klesskapet ditt. Du har så vidt jeg har fått med meg ganske mange sommerkjoler fra før. Hvis du er desperat etter noe nytt av en eller annen grunn så forsøk å bytte med noen andre som heller ikke har brukt sine til de er utslitt eller kjøp en brukt og selg en av dine til noen andre. Anonymkode: ba806...04e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det tar lang tid å slite ut en sommerkjole. Jeg har ikke trengt noen ny på sikkert 5 år. Da kjøpte jeg en fin gul en på et lokalmarked på torget i Risør. Klær gir store klimautslipp. De bør brukes til de er utslitte. I ditt tilfelle vil jeg anbefale å gå gjennom klesskapet ditt. Du har så vidt jeg har fått med meg ganske mange sommerkjoler fra før. Hvis du er desperat etter noe nytt av en eller annen grunn så forsøk å bytte med noen andre som heller ikke har brukt sine til de er utslitt eller kjøp en brukt og selg en av dine til noen andre. Anonymkode: ba806...04e Jeg trenger ikke ny kjole. Jeg vil bytte litt ut det jeg har. Har gitt bort mye til venninner i det siste med tanke på at jeg skal kjøpe meg en ny sommer garderobe. Jeg spurte hvor dere kjøper kjoler da jeg trenger tips. Jeg har funnet noen skatter på fretex men sånn som verden er nå blir det mest nettshopping. Jeg spurte heller ikke om hva noen mener om min shopping 😊
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det tar lang tid å slite ut en sommerkjole. Jeg har ikke trengt noen ny på sikkert 5 år. Da kjøpte jeg en fin gul en på et lokalmarked på torget i Risør. Klær gir store klimautslipp. De bør brukes til de er utslitte. I ditt tilfelle vil jeg anbefale å gå gjennom klesskapet ditt. Du har så vidt jeg har fått med meg ganske mange sommerkjoler fra før. Hvis du er desperat etter noe nytt av en eller annen grunn så forsøk å bytte med noen andre som heller ikke har brukt sine til de er utslitt eller kjøp en brukt og selg en av dine til noen andre. Anonymkode: ba806...04e Livsfornektere kan leve sånn. Livsnytere gidder ikke. Anonymkode: d5e29...b48
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Det tar lang tid å slite ut en sommerkjole. Jeg har ikke trengt noen ny på sikkert 5 år. Da kjøpte jeg en fin gul en på et lokalmarked på torget i Risør. Klær gir store klimautslipp. De bør brukes til de er utslitte. I ditt tilfelle vil jeg anbefale å gå gjennom klesskapet ditt. Du har så vidt jeg har fått med meg ganske mange sommerkjoler fra før. Hvis du er desperat etter noe nytt av en eller annen grunn så forsøk å bytte med noen andre som heller ikke har brukt sine til de er utslitt eller kjøp en brukt og selg en av dine til noen andre. Anonymkode: ba806...04e Det er stor forskjell på kvalitet på kjoler. Jeg bruker kjoler hver eneste dag, og noen er mindre pene etter 1 år. Mens andre holder seg pene i flere år. Siden det er det eneste jeg bruker, bortsatt fra trenings tøy. Så kjøper jeg meg flere nye kjoler hvert år. Kjøper gjerne brukt og, men lite shopping i Oslo i disse dager. Anonymkode: dd6d9...316
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 Her begynte det å snø denne uka, og det kommer antagelig til å snø helt til mai, så for meg er helt sprøtt å tenke på sommerkjoler allerede 😁 men ja, jeg har funnet mye fint på Zalando. Anonymkode: 05557...cbc
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (42 minutter siden): Jeg trenger ikke ny kjole. Jeg vil bytte litt ut det jeg har. Har gitt bort mye til venninner i det siste med tanke på at jeg skal kjøpe meg en ny sommer garderobe. Jeg spurte hvor dere kjøper kjoler da jeg trenger tips. Jeg har funnet noen skatter på fretex men sånn som verden er nå blir det mest nettshopping. Jeg spurte heller ikke om hva noen mener om min shopping 😊 Jeg svarte på det du spurte om og hvorfor det alternativet var godt. Siden dine kjoler passer dine venninner hadde det jo vært mye smartere å bytte enn at du skal kjøpe nytt. Å kjøpe seg ny sommergarderobe bare fordi du har lyst og selv om den du har fungere helt fint, er ikke bærekraftig. Det skader den jorden barna dine og barnebarna dine forhåpentlig vis skal leve lengre på enn deg. Ditt overforbruk ødelegger den verdenen de er avhengig av. Anonymkode: ba806...04e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #16 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Her begynte det å snø denne uka, og det kommer antagelig til å snø helt til mai, så for meg er helt sprøtt å tenke på sommerkjoler allerede 😁 men ja, jeg har funnet mye fint på Zalando. Anonymkode: 05557...cbc Her har vi hatt så mye sol i det siste at jeg begynte å lengte etter morgenkaffen på terrassen. Da kom raskt tanker om sommeren 😊
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Her har vi hatt så mye sol i det siste at jeg begynte å lengte etter morgenkaffen på terrassen. Da kom raskt tanker om sommeren 😊 Deilig ❤ ikke lenge igjen! Anonymkode: 05557...cbc
ostepop123 Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Jeg svarte på det du spurte om og hvorfor det alternativet var godt. Siden dine kjoler passer dine venninner hadde det jo vært mye smartere å bytte enn at du skal kjøpe nytt. Å kjøpe seg ny sommergarderobe bare fordi du har lyst og selv om den du har fungere helt fint, er ikke bærekraftig. Det skader den jorden barna dine og barnebarna dine forhåpentlig vis skal leve lengre på enn deg. Ditt overforbruk ødelegger den verdenen de er avhengig av. Anonymkode: ba806...04e Milde fredens! Her har du en jobb å gjøre som jeg synes du har utført ganske så lemfeldig idag. For eksempel ligger det akkurat nå på forsiden her et innlegg om noen som lurer på hva slags ny stekepanne de skal kjøpe. Kan du ikke gi henne også et deilig passiv-aggressivt stikk, og råde henne til å kjøpe en jernpanne brukt som hun kan sette i stand igjen? Stålull og olje er virkelig alt som skal til! Samtidig tror jeg du må ha oversett innlegget hvor noen lurer på valentinsgave. Her kunne virkelig miljøperspektivet ditt kommet til sin rett. Kan du ikke lekse litt vennlig opp for alle som kjøper lite bærekraftig dill-dall? Tror til og med noen foreslo t-skjorter! Dette vet jo du tross alt om. Dessuten er du superflink til å svare på ting du ikke blir spurt om, så det er helt sikkert en masse annet du kan svare på her også! Kom igjen a! Endret 4. februar 2021 av ostepop123
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (58 minutter siden): Her har vi hatt så mye sol i det siste at jeg begynte å lengte etter morgenkaffen på terrassen. Da kom raskt tanker om sommeren 😊 Samme her, selv om det er minus femten så er det sol i kroken! Hurra! Anonymkode: d5e29...b48
Blondzilla Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 Love Lolita, Sandro, Maje og Free people
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #21 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg svarte på det du spurte om og hvorfor det alternativet var godt. Siden dine kjoler passer dine venninner hadde det jo vært mye smartere å bytte enn at du skal kjøpe nytt. Å kjøpe seg ny sommergarderobe bare fordi du har lyst og selv om den du har fungere helt fint, er ikke bærekraftig. Det skader den jorden barna dine og barnebarna dine forhåpentlig vis skal leve lengre på enn deg. Ditt overforbruk ødelegger den verdenen de er avhengig av. Anonymkode: ba806...04e Må bare fortelle deg noe: Vi er veldig mange damer/jenter her i verden som kjøper masse nye klær som vi ikke egentlig TRENGER, men vi har LYST på noe nytt. Får du sove i natt nå? Anonymkode: a345f...a8e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #22 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Samme her, selv om det er minus femten så er det sol i kroken! Hurra! Anonymkode: d5e29...b48 Ikke sant!! Hjelper mye med litt sol☀️☀️☀️
amandine Skrevet 4. februar 2021 #23 Skrevet 4. februar 2021 Selv jeg har kjøpt kjoler i det siste. Jeg kjøpte faktisk fem kjoler fra nestshop i forrige uke. Det er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #24 Skrevet 4. februar 2021 Pleier å kjøpe en kjole fra byTiMo til bursdagen min hvert år. Fantastiske kjoler 😍 Anonymkode: 492a6...17b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #25 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Pleier å kjøpe en kjole fra byTiMo til bursdagen min hvert år. Fantastiske kjoler 😍 Anonymkode: 492a6...17b Å herregud! Å åpne ditt skap må være en fryd for øyet ♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå