Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Per nå ser vi kun etter boliger på Konnerud! Men markedet er relativt dødt, og prisene for høye. Har dere noen gode forslag til andre steder vi kan vurdere? Veldig viktig med god barnehage/barneskole, variert tilbud innenfor idrett, og helst nær skog og mark! Vi vil helst holde oss i området rundt Drammen. Har lite kjennskap til disse kriteriene hva gjelder Svelvik, Sande, Lier, Gullaug, Røyken, Åskollen, Danvik, Solbergelva, Krokstadelva... Kom gjerne med tips og erfaringer 🙂 Ønsker ikke Øvre Eiker og den veien!! Anonymkode: efdf4...ad0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Skoger har både fotball og turn. God skole og barnehage, og kort vei til skiløypene i skog og mark 😊 10 min til byen, ellers ligger det landlig til ❤ Anonymkode: 68ca0...803
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Skoger har både fotball og turn. God skole og barnehage, og kort vei til skiløypene i skog og mark 😊 10 min til byen, ellers ligger det landlig til ❤ Anonymkode: 68ca0...803 Skoger er en liten skole og der kan du nok ha både flaks og uflaks med klassemiljøet. Anonymkode: b75f2...e7e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Takk for svar! Noen som har noe peiling på Sande? Mjøndalen? Anonymkode: efdf4...ad0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Evt Åssiden! Anonymkode: efdf4...ad0
Nyttårs barn Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Tror det er helt greit å bo både i Sande og på Åssiden. Uansett hvor du bor i Drammen og omegn så er det ikke så langt til marka. Aronsløkka skole ligger rett ved skogen og Aron(Drammen skisenter) Vil du bo i byen eller mer utenfor sentrum? Åskollen er et boligområde hvor mange trives, jeg tror du som innflytter kan trives mange steder. Det er gode barnehager de fleste steder og idrett og kulturtilbud har du egentlig i hele Drammen.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 Nyttårs barn skrev (18 timer siden): Tror det er helt greit å bo både i Sande og på Åssiden. Uansett hvor du bor i Drammen og omegn så er det ikke så langt til marka. Aronsløkka skole ligger rett ved skogen og Aron(Drammen skisenter) Vil du bo i byen eller mer utenfor sentrum? Åskollen er et boligområde hvor mange trives, jeg tror du som innflytter kan trives mange steder. Det er gode barnehager de fleste steder og idrett og kulturtilbud har du egentlig i hele Drammen. Vi ønsker litt utenfor sentrum! Så de stedene som virker mest aktuelle for oss nå er Konnerud og Åssiden! Konnerud har et bredt utvalg av idrett, men det er vel en del på Åssiden også? Jeg er født og oppvokst i Drammen (Konnerud), så lengter liksom ´hjem. Men prøver å være åpen for andre gode alternativer også! Anonymkode: efdf4...ad0
Nyttårs barn Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Vi ønsker litt utenfor sentrum! Så de stedene som virker mest aktuelle for oss nå er Konnerud og Åssiden! Konnerud har et bredt utvalg av idrett, men det er vel en del på Åssiden også? Jeg er født og oppvokst i Drammen (Konnerud), så lengter liksom ´hjem. Men prøver å være åpen for andre gode alternativer også! Anonymkode: efdf4...ad0 Jeg tror det er mye tilbud på Åssiden også. Åskollen er jo også en mulighet, og det kommer nok et rush av hus nå når det nærmer seg våren.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 Nyttårs barn skrev (1 time siden): Jeg tror det er mye tilbud på Åssiden også. Åskollen er jo også en mulighet, og det kommer nok et rush av hus nå når det nærmer seg våren. Håper du har rett! Boligen vår selges NÅ, og jeg er gravid med nr 2 😂 termin til våren.... Så ja - kunne trengt et nytt kryp-inn relativt kjapt. Uff - dette var dårlig planlegging. He he Anonymkode: efdf4...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå