Gå til innhold

Venninne på 24 som har barn og drikker ofte i helger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er en fantastisk mor men er ofte ute og drikker/fester seg ikke så full da, men drikker spesielt annen vær helg og noen ganger på hennes helg. 
Hun ble litt sur på meg når jeg nevnte dette, og mente at av og til fortjener hun en drink etter lange dager osv.. 

Og at hun er litt lei av at folk skal blande seg inn i hva hun gjør. 
Er dette uansvarligt?

Anonymkode: 28f12...a16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke er uansvarlig. Hun er ung og jeg forstår at hun ønsker å gjøre det samme som jevnaldrende gjør, spesielt når barnet er hos far!

Skrevet

Ser ikke problemet... 

Anonymkode: 6ba2f...03d

Skrevet

Forskjell på 24-årige mødre og de som nærmer seg 50, say no more😁

Skrevet

Når hun ikke har barnet er det jo greit. 

Jeg er 25 og alene, har aldri drukket mens barnet mitt er hos meg og det samme forventer jeg av barnefaren. Skal vi drikke så legger vi det til barnefrie dager, for min del handler det mest om trygghet for barnet og det å være tilgjengelig/ i beredskap om noe skulle skje.

Anonymkode: 0642d...149

Skrevet

Ser absolutt ikke problemet. Har selv i en alder av 36 år og nysingel festet annenhverhelg en periode mens barna var hos faren. Var bare en periode, men likevel. Resten av tiden var jeg veldig mamma. 

Anonymkode: 9d26b...d3f

Skrevet

Hva er problemet? Regner med hun har barnefri, og hun drikker seg ikke full engang? Ser ikke hva som er uansvarlig med det. Er jo helt normalt for en på 24 å feste og drikke. 

Skrevet

Samma det vel?? Jeg er 36 og kan og finne på å drikke meg full i helger hvor jeg ikke har barn? 

Anonymkode: f83d0...76a

Skrevet

Viss ho er ei fantastisk mor og ho berre enkelte gangar festar når ho har barnet ser eg absolutt ikkje problemet. 

Skrevet

Og hva er problemet mener du? 

Anonymkode: 8bd65...8ba

Skrevet

Hun er ung, tenker det er helt naturlig. Og sunt. Regner med venninnene er mye ute også. Hun skader vel ingen med det og lar ikke ungene være alene hjemme? 

Anonymkode: 91f55...1f5

Skrevet

Hvorfor ikke? Man må ikke sitte inne med strikketøyet og løse krysser bare fordi man er mor. Hun har jo barnefri også, hva er problemet? Jeg hadde jo vært utslitt i fire dager etterpå men jeg er gammel🤣. Da jeg var 24år rocket jeg på byen også.

Anonymkode: 0f7b1...fe7

Skrevet

Fikk barn da jeg var 20 og sluttet selvsagt med festing da.

Anonymkode: 7fef6...912

Skrevet

Hvem passer barnet da? Hvorfor holder det ikke for henne å feste når hun har barnefri?

Anonymkode: 41ee9...26e

Skrevet

Ett glass når ungene er lagt er ikke uansvarlig nei. Hva hun gjør når det er frihelg har da ingenting å si. Om hun derimot drikker seg full når ungene sover så melder du selvsagt til BV. 
Ellers tenker jeg du kan bli litt voksen som legger deg opp i dette. 

Anonymkode: 87d60...49a

Skrevet

Jeg mistenker at det er du som er "venninna" di, og at du er en viss ung mor vi kjenner til her på forumet. Basert på tidligere innlegg tror jeg også at det ligger mer bak historien enn du skriver her. Jeg håper bare noen tar seg av ungen din mens du er på fest.

Anonymkode: c7013...e52

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg mistenker at det er du som er "venninna" di, og at du er en viss ung mor vi kjenner til her på forumet. Basert på tidligere innlegg tror jeg også at det ligger mer bak historien enn du skriver her. Jeg håper bare noen tar seg av ungen din mens du er på fest.

Anonymkode: c7013...e52

Det er faktisk ikke så dumt (mis)tenkt...

Endret av Elizabeth89
Leif
Skrevet
Nyttårs barn skrev (11 timer siden):

Forskjell på 24-årige mødre og de som nærmer seg 50, say no more😁

Hvorfor det? Hva er forskjellen? 

Skrevet

At en ung mor tar seg en fest når barnet er hos far ser jeg overhodet ingen problemer med. Hva mener du hun skal gjøre i sine barnefri helger da?

Det må være noe annet du reagerer på enn akkurat det, eller du er usedvanlig "prippen "

Anonymkode: 0a4be...c3e

Skrevet
Daquiry skrev (2 timer siden):

Hvorfor det? Hva er forskjellen? 

Hun har vel et større behov for å gå ut, treffe folk, gå på byen. Akkurat slik jeg hadde på den alderen, nå frister det ikke like mye😅

Skrevet
Nyttårs barn skrev (4 minutter siden):

Hun har vel et større behov for å gå ut, treffe folk, gå på byen. Akkurat slik jeg hadde på den alderen, nå frister det ikke like mye😅

Behovet har vel med hvilken personlighet man har, ikke alder....

Skrevet
Daquiry skrev (1 time siden):

Behovet har vel med hvilken personlighet man har, ikke alder....

Tror det også handler om alder jeg da. I vanlige tider(uten covid) er utestedene fulle av unge mennesker i helgene, de er ikke fulle av 50-åringer. 

Skrevet
17 hours ago, Anonym bruker said:

Hun er en fantastisk mor men er ofte ute og drikker/fester seg ikke så full da, men drikker spesielt annen vær helg og noen ganger på hennes helg. 
Hun ble litt sur på meg når jeg nevnte dette, og mente at av og til fortjener hun en drink etter lange dager osv.. 

Og at hun er litt lei av at folk skal blande seg inn i hva hun gjør. 
Er dette uansvarligt?

Anonymkode: 28f12...a16

Hun er ung, så dette er er helt greit, så lenge hun har barnevakt når hun drikker på hennes helger

Anonymkode: 06a83...77e

Skrevet
Nyttårs barn skrev (På 4.2.2021 den 12.26):

Tror det også handler om alder jeg da. I vanlige tider(uten covid) er utestedene fulle av unge mennesker i helgene, de er ikke fulle av 50-åringer. 

Det er fordi voksne folk som regel sitter hjemme og passer på barn. Tar meg glatt en fyller uten unger! Hilsen 40-åring.

Anonymkode: 7dd6c...6fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...