Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Barnet mitt ble tvunget med trusler av en eldre elev på skolen, til å slå et annet barn. Det endte selvsagt med at barnet mitt fikk bank. Dette er helt krise, hva gjør vi nå? Kan ikke la dette passere for noen av partene som er innvolvert.. synes det er kjempealvorlig... Anonymkode: ae8ff...f48
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Barnet mitt ble tvunget med trusler av en eldre elev på skolen, til å slå et annet barn. Det endte selvsagt med at barnet mitt fikk bank. Dette er helt krise, hva gjør vi nå? Kan ikke la dette passere for noen av partene som er innvolvert.. synes det er kjempealvorlig... Anonymkode: ae8ff...f48 Barnet ditt var i slåsskamp. It happens! Anonymkode: 34130...e7e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Hva sier rektor? Jeg ville overlatt til skolen å finne hele hendelsesforløpet, og så tatt det derfra (i samråd med skolen). Anonymkode: 985c9...200
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Barnet ditt var i slåsskamp. It happens! Anonymkode: 34130...e7e It happens? Å lese dette var som å få et fik på kinnet Anonymkode: ae8ff...f48
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hva sier rektor? Jeg ville overlatt til skolen å finne hele hendelsesforløpet, og så tatt det derfra (i samråd med skolen). Anonymkode: 985c9...200 Skolen er kontaktet, men denne gangen tror jeg kanskje vi bør gjøre noe mer enn bare det... Anonymkode: ae8ff...f48
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Barnet mitt ble tvunget med trusler av en eldre elev på skolen, til å slå et annet barn. Det endte selvsagt med at barnet mitt fikk bank. Dette er helt krise, hva gjør vi nå? Kan ikke la dette passere for noen av partene som er innvolvert.. synes det er kjempealvorlig... Anonymkode: ae8ff...f48 Først og fremst.. Hva sier skolen? Jeg hadde avventet skolen for oppfølging av saken. Jeg hadde forventet et møte med skolen. Jeg hadde også forventet at skolen tok en prat med alle involverte. Her gjorde jo alle barna feil. Han som truet ditt barn, ditt barn som slo et annet og vedkommende som banket ditt barn. Hva tenker du selv å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Skolen er kontaktet, men denne gangen tror jeg kanskje vi bør gjøre noe mer enn bare det... Anonymkode: ae8ff...f48 Denne gangen? Har det skjedd før? Hvor gamle er barna? Min seksåring hadde aldri latt seg lure eller overtales til å slå et annet barn. Lurer på om du ikke har fått hele historien. Noe sier meg det. Anonymkode: c6d2f...124
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Først og fremst.. Hva sier skolen? Jeg hadde avventet skolen for oppfølging av saken. Jeg hadde forventet et møte med skolen. Jeg hadde også forventet at skolen tok en prat med alle involverte. Her gjorde jo alle barna feil. Han som truet ditt barn, ditt barn som slo et annet og vedkommende som banket ditt barn. Hva tenker du selv å gjøre? Enig. Anonymkode: 674ac...ebb
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Barnet ditt var i slåsskamp. It happens! Anonymkode: 34130...e7e Idiot. Anonymkode: c9e05...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå