Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Del Skrevet 3. februar 2021 Ifølge mine beregninger har jeg foreløpig termin 8. oktober. Er det andre her med termin rundt det tidspunktet? Jeg syns dagene går så sakte! Kjenner foreløpig ikke noe særlig til det at jeg er gravid, så jeg gleder meg til ultralyd, og å kunne få se det mer konkret enn en positiv test. Jeg har ikke bestilt legetime enda, og tenker å vente et par uker med dette. Tenker på å få tatt tidlig ultralyd. Dette er barn nr 3. Tok kun ordinær ultralyd med de to første, men nå er jeg jo litt eldre... Anonymkode: 14be7...d96 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144413946-flere-her-med-termin-i-oktober/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Del Skrevet 4. februar 2021 Tok test for et pr dager siden. Min beregning sier 8.10 men får se når jeg kontakter legen hva den endelige blir .. en del symptomer men svake. Spennende tid. Tenker også ultralyd litt senere. barn nr4! Anonymkode: 76738...cfd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144413946-flere-her-med-termin-i-oktober/#findComment-149483069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Del Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Tok test for et pr dager siden. Min beregning sier 8.10 men får se når jeg kontakter legen hva den endelige blir .. en del symptomer men svake. Spennende tid. Tenker også ultralyd litt senere. barn nr4! Anonymkode: 76738...cfd Min beregning sier også 8.10! Dette blir spennende. Mine to første har blitt født på overtid, så jeg regner jo med at det blir det samme denne gangen. Jeg har lite symptomer, bare ganske ømme bryster. Er spent på om jeg kommer til å bli kvalm. Var ikke noe kvalm med førstemann, mens jeg med andremann var en del kvalm (aldri så kvalm at jeg kastet opp da). Det er en del år mellom mine, så det blir nesten som å starte litt på nytt. Tenker du å kontakte legen allerede? Tenkte på å vente et par uker med å kontakte de jeg. Og så har jeg lyst til å prøve å få tatt tidlig ultralyd denne gangen. Hadde ikke annet enn ordinær ultralyd (og på overtid) med de to første. Anonymkode: 14be7...d96 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144413946-flere-her-med-termin-i-oktober/#findComment-149483588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Del Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Min beregning sier også 8.10! Dette blir spennende. Mine to første har blitt født på overtid, så jeg regner jo med at det blir det samme denne gangen. Jeg har lite symptomer, bare ganske ømme bryster. Er spent på om jeg kommer til å bli kvalm. Var ikke noe kvalm med førstemann, mens jeg med andremann var en del kvalm (aldri så kvalm at jeg kastet opp da). Det er en del år mellom mine, så det blir nesten som å starte litt på nytt. Tenker du å kontakte legen allerede? Tenkte på å vente et par uker med å kontakte de jeg. Og så har jeg lyst til å prøve å få tatt tidlig ultralyd denne gangen. Hadde ikke annet enn ordinær ultralyd (og på overtid) med de to første. Anonymkode: 14be7...d96 Blitt satt i gang med alle tre så sikkert det denne gangen og men det hår så fint.raske og fine fødselen så lite bekymret. mye hodepine og nyser og er potte tett i nesa. Litt mental smak i munn. Fler symptomer kommer sikkert etter hvert. kontaktet legen å ba hun ringe meg men enda ikke hørt no så venter til uka men ja jeg liker å være tidlig ute selv om det kansje ikke er no vits . Hehe Hvilket kjønn har du fra før? Anonymkode: 76738...cfd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144413946-flere-her-med-termin-i-oktober/#findComment-149483607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Del Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Blitt satt i gang med alle tre så sikkert det denne gangen og men det hår så fint.raske og fine fødselen så lite bekymret. mye hodepine og nyser og er potte tett i nesa. Litt mental smak i munn. Fler symptomer kommer sikkert etter hvert. kontaktet legen å ba hun ringe meg men enda ikke hørt no så venter til uka men ja jeg liker å være tidlig ute selv om det kansje ikke er no vits . Hehe Hvilket kjønn har du fra før? Anonymkode: 76738...cfd Der var det mye skrive feil, går litt fort i svingene off! Beklager 😅 Anonymkode: 76738...cfd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144413946-flere-her-med-termin-i-oktober/#findComment-149483608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #6 Del Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (På 5.2.2021 den 10.47): Blitt satt i gang med alle tre så sikkert det denne gangen og men det hår så fint.raske og fine fødselen så lite bekymret. mye hodepine og nyser og er potte tett i nesa. Litt mental smak i munn. Fler symptomer kommer sikkert etter hvert. kontaktet legen å ba hun ringe meg men enda ikke hørt no så venter til uka men ja jeg liker å være tidlig ute selv om det kansje ikke er no vits . Hehe Hvilket kjønn har du fra før? Anonymkode: 76738...cfd Har ikke sett svaret ditt før nå jeg 😮 Jeg har en gutt og en jente fra før, så jeg er spent på om dette blir gutt eller jente. To uker igjen til ultralyd nå! Storesøster ønsker seg en jente og storebror og far ønsker seg en gutt, mens jeg egentlig ikke har noen spesielle ønsker. Enn du? Hvilke kjønn har du? Hvordan har graviditeten gått siden sist? Jeg har ikke vært noe kvalm siden uke 10. Har hatt litt bekkenløsning fra ca uke 10, en den siste uka har det gått litt over også. Så nå merker jeg egentlig ikke mye til at jeg er gravid! Så jeg gleder meg til å begynne å kjenne bevegelser! Anonymkode: 14be7...d96 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144413946-flere-her-med-termin-i-oktober/#findComment-149530478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå