Gå til innhold

Flere her med termin i oktober?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ifølge mine beregninger har jeg foreløpig termin 8. oktober. Er det andre her med termin rundt det tidspunktet? 

Jeg syns dagene går så sakte! Kjenner foreløpig ikke noe særlig til det at jeg er gravid, så jeg gleder meg til ultralyd, og å kunne få se det mer konkret enn en positiv test. Jeg har ikke bestilt legetime enda, og tenker å vente et par uker med dette. Tenker på å få tatt tidlig ultralyd. Dette er barn nr 3. Tok kun ordinær ultralyd med de to første, men nå er jeg jo litt eldre...

Anonymkode: 14be7...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok test for et pr dager siden. Min beregning sier 8.10 men får se når jeg kontakter legen hva den endelige blir .. en del symptomer men svake. Spennende tid. Tenker også ultralyd litt senere. 
barn nr4!

Anonymkode: 76738...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Tok test for et pr dager siden. Min beregning sier 8.10 men får se når jeg kontakter legen hva den endelige blir .. en del symptomer men svake. Spennende tid. Tenker også ultralyd litt senere. 
barn nr4!

Anonymkode: 76738...cfd

Min beregning sier også 8.10! Dette blir spennende. Mine to første har blitt født på overtid, så jeg regner jo med at det blir det samme denne gangen. 

Jeg har lite symptomer, bare ganske ømme bryster. Er spent på om jeg kommer til å bli kvalm. Var ikke noe kvalm med førstemann, mens jeg med andremann var en del kvalm (aldri så kvalm at jeg kastet opp da). 

Det er en del år mellom mine, så det blir nesten som å starte litt på nytt. 

Tenker du å kontakte legen allerede? Tenkte på å vente et par uker med å kontakte de jeg. Og så har jeg lyst til å prøve å få tatt tidlig ultralyd denne gangen. Hadde ikke annet enn ordinær ultralyd (og på overtid) med de to første. 

Anonymkode: 14be7...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Min beregning sier også 8.10! Dette blir spennende. Mine to første har blitt født på overtid, så jeg regner jo med at det blir det samme denne gangen. 

Jeg har lite symptomer, bare ganske ømme bryster. Er spent på om jeg kommer til å bli kvalm. Var ikke noe kvalm med førstemann, mens jeg med andremann var en del kvalm (aldri så kvalm at jeg kastet opp da). 

Det er en del år mellom mine, så det blir nesten som å starte litt på nytt. 

Tenker du å kontakte legen allerede? Tenkte på å vente et par uker med å kontakte de jeg. Og så har jeg lyst til å prøve å få tatt tidlig ultralyd denne gangen. Hadde ikke annet enn ordinær ultralyd (og på overtid) med de to første. 

Anonymkode: 14be7...d96

Blitt satt i gang med alle tre så sikkert det denne gangen og men det hår så fint.raske og fine fødselen så lite bekymret. 
mye hodepine og nyser og er potte tett i nesa. Litt mental smak i munn. Fler symptomer kommer sikkert etter hvert.

 

kontaktet legen å ba hun ringe meg men enda ikke hørt no så venter til uka men ja jeg liker å være tidlig ute selv om det kansje ikke er no vits . Hehe

 

Hvilket kjønn har du fra før? :)

Anonymkode: 76738...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Blitt satt i gang med alle tre så sikkert det denne gangen og men det hår så fint.raske og fine fødselen så lite bekymret. 
mye hodepine og nyser og er potte tett i nesa. Litt mental smak i munn. Fler symptomer kommer sikkert etter hvert.

 

kontaktet legen å ba hun ringe meg men enda ikke hørt no så venter til uka men ja jeg liker å være tidlig ute selv om det kansje ikke er no vits . Hehe

 

Hvilket kjønn har du fra før? :)

Anonymkode: 76738...cfd

Der var det mye skrive feil, går litt fort i svingene off! Beklager 😅

Anonymkode: 76738...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Anonym bruker skrev (På 5.2.2021 den 10.47):

Blitt satt i gang med alle tre så sikkert det denne gangen og men det hår så fint.raske og fine fødselen så lite bekymret. 
mye hodepine og nyser og er potte tett i nesa. Litt mental smak i munn. Fler symptomer kommer sikkert etter hvert.

 

kontaktet legen å ba hun ringe meg men enda ikke hørt no så venter til uka men ja jeg liker å være tidlig ute selv om det kansje ikke er no vits . Hehe

 

Hvilket kjønn har du fra før? :)

Anonymkode: 76738...cfd

Har ikke sett svaret ditt før nå jeg 😮 

Jeg har en gutt og en jente fra før, så jeg er spent på om dette blir gutt eller jente. 
To uker igjen til ultralyd nå!

Storesøster ønsker seg en jente og storebror og far ønsker seg en gutt, mens jeg egentlig ikke har noen spesielle ønsker.

Enn du?

Hvilke kjønn har du?

Hvordan har graviditeten gått siden sist?

Jeg har ikke vært noe kvalm siden uke 10. Har hatt litt bekkenløsning fra ca uke 10, en den siste uka har det gått litt over også. Så nå merker jeg egentlig ikke mye til at jeg er gravid! Så jeg gleder meg til å begynne å kjenne bevegelser!

Anonymkode: 14be7...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...