Gå til innhold

Øde i Farmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har ingen tro på han som storbonde? Hvorfor ser de på han som anderledes?  

Anonymkode: e750c...0cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor har ingen tro på han som storbonde? Hvorfor ser de på han som anderledes?  

Det er jo ikke så rart at de ser på han som annerledes. Han er helt unik 😊 

Jeg syns det virker som om at han tar rollen som storbonde på en god måte. Kanskje de må spise ordene sine etter denne uken. 

Han er det mest fascinerende og spennende mennesket jeg har sett/hørt på lang tid. Hans betraktninger og skråblikk på livet er helt spot on! 

Anonymkode: 0f112...ee6

Skrevet

Öde er veldig annerledes enn de fleste andre menn, han har en dybde, kunnskap og evne til å filosofere som dessverre totalt mangler ved nåtidens mennesker. En ufattelig spennende type som med sin iboende trygghet nok kan bli sett på som en trussel av andre (menn) som mangler disse trekkene. Da er det mest nærliggende våpen å forsøke å undertrykke, latterliggjøre og forsøke å så tvil. 

Hva sies å være en viktig årsak til samlivsbrudd? Jo, kommunikasjon! "Vi har ikke lenger noe å snakke om", "han/hun forstår ikke hva jeg sier"... Vi har mistet evnen til å samtale, filosofere....det er ikke effektivt nok i dagens samfunn hvor vi krever underholdning, tempo, overfladiskhet. Jeg tror et samliv med en med Ödes kvaliteter ikke ville blitt kjedelig i så måte. Derfor blir han en trussel som må degraderes der det er mulig. Kommunikativt greier ingen av de andre å "ta" han, da må det bli hans mulighet som storbonde man kan angripe.

Blir spennende å følge Öde fremover. For en MANN!!

Anonymkode: 40fce...646

Skrevet

Ja. Han er fantastisk. Unik. Men er han helt frisk? Har han en psykisk sykdom? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Må man ha det fordi man betrakter livet litt annerledes enn flokken? 

Anonymkode: 0f112...ee6

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Han er nok et produkt av sin oppvekst, men han bærer da ingen preg av å være syk på noen måte. 

Ellers reagerer jeg på at når man søker han opp så står det far er Odd Nerdrum, mens mor ikke er nevnt. Odd har også syv barn, har han alle hos seg tro? 

Anonymkode: 3c7c6...ff0

Skrevet

Kjempegøy med folk som ikke følger helt normer og vanlig tankerekke da. Finner han langt mer i vater enn de her inne som bruker hele dagen på å fortelle folk som er lei hverdagen hvor teite de er (og hvor lei de er av at andre sier det, herregud for en ironi). 

Anonymkode: 0a9c7...cf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...