Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Jeg hadde time på poliklinikken i mandag i forrige uke. I helga ble jeg forkjøla og ringte sentralbordet, men fikk beskjed om å ringe mandag morgen. Jeg ringte da og sa at jeg var snørrete og var litt tufs, og de ville selvsagt ikke ha meg inn på time, så jeg fikk beskjed om å ta kontakt når jeg var helt symptomfri, så skulle jeg få ny time da. Et par timer etter, så ringer en helsesekretær fra poliklinikken og regelrett kjefter på meg, for jeg må jo skjønne at jeg ikke kan avbestille time samme dag, og var jeg virkelig syk, og visste jeg hvor mange som sto på venteliste for time, egentlig? Jeg sa nok en gang at jeg var forkjøla, hadde bestilt time til testing og at en kollega av henne hadde vurdert at det var best at jeg ikke kom. Jeg testet heldigvis negativt, men jeg er fortsatt forkjøla, så jeg har ikke ringt og bedt om ny time. I dag ringte de igjen og lurte på hvorfor jeg ikke hadde ringt. Jeg måtte nok en gang si at jeg fortsatt er forkjøla og at jeg dessverre med den lungesykdommen jeg har har lett for å få luftveisinfeksjoner som henger i lenge. "Jaha", "Jeg hører du sier det". Skikkelig meggesur dame. Hun ga meg så en time om to uker og lurte på om jeg kunne garantere at jeg var frisk til det. Da måtte jeg jo svare nei, men kunne ikke dy meg for å si at "det kan kanskje ikke du garantere at du er du heller?" Jeg skjønner at sykehusene sliter med ventelister og personale i karantene og sånt, men de kan da ikke få både i pose og sekk. De kan ikke både be deg avbestille når du er forkjøla og samtidig kjefte for at du avbestiller. Deilig å blåse ut. Takk for oppmerksomheten. Anonymkode: 0542c...5e0
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Herregud, noen som virkelig hadde en dårlig dag!!! Hva om du hadde møtt opp til time på sykehuset sylte forkjøla?? De hadde neppe vært så fornøyd da heller!! Anonymkode: b9a28...054
Blop Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Haha, takk for at du ga meg en god latter 😊 Noen folk ass 😂
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Ikke bli sur på hele sykehuset pga en sur og meglere sekretær på feil sted. På vegne av alle mine helsesekretærkolleger beklager jeg. Det er sånne som henne som gir oss andre et dårlig rykte. Hvis det bar en helsesekretær da. Har opplevd et par inntaksansvarlige (de er som hovedregel sykepleiere) som aldri burde hatt kontakt med mennesker... Anonymkode: 34938...7c3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Det høres jo helt håpløst ut....! Men du har gjort helt rett som ringte og sa i fra at du har luftveissymptomer. Du får trøste deg med at hun hadde nok blitt enda surere om du hadde møtt opp med symptomer. Jeg hadde sendt inn en klage/tilbakemelding på dette til sykehuset så de kan ta tak i dette. Anonymkode: 3d16b...af9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ikke bli sur på hele sykehuset pga en sur og meglere sekretær på feil sted. På vegne av alle mine helsesekretærkolleger beklager jeg. Det er sånne som henne som gir oss andre et dårlig rykte. Hvis det bar en helsesekretær da. Har opplevd et par inntaksansvarlige (de er som hovedregel sykepleiere) som aldri burde hatt kontakt med mennesker... Anonymkode: 34938...7c3 Det kan godt hende at det var en inntaksansvarlig, jeg er ikke så god på dette med hvem som har hvilke roller på sykehuset. Uansett håper jeg at hun har noen fine kolleger som kan løfte humøret hennes. Jeg tar triple doser medisin og håper for all del at jeg er frisk som en fisk om to uker, om ikke sender jeg søstra mi, for jeg tør ikke avbestille en gang til . Anonymkode: 0542c...5e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå