GÃ¥ til innhold

Irriterer meg over hjernen min 🤯

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en tenker og klarer liksom ikke å skru av. Jeg kverner og kverner over mye forskjellig og spesielt ting jeg ikke burde tenke på. 

jeg ble dumpet rett før jul av selvfølgelig det som er nå min ex. Jeg er fremdeles usikker på alt som skjedde der, men mye var at han kan ikke gi meg det jeg fortjente sa han. Ungen blånektet å noensinne å treffe meg og det blir litt vanskelig k lengden. Spesielt siden vi ønsket et annet liv. Egentlig er ikke han heller mannen i mitt liv for han kunne ikke møte meg på flere plan i livet. Han var aldri en som kunne støtte meg eller skjønne hvordan min dag var osv osv. Så egentlig er det for det beste. 

møtte han forrige uke hvor vi planla å ta en gåtur. Det er første gang jeg har sett han siden før han slo opp. Jeg følte ingenting da jeg så han. Tror jeg egentlig aldri har vært ordentlig forelska i han. Men han er en trygg havn. Han er nesten første mannen som jeg føler har likt meg for meg og ikke bare hva jeg kan gi eller sex. Jeg er heller ikke ung snart 40 faktisk men har vært maks uheldig opp igjennom. 

under mye av turen skulle han finne en måte å ta på meg osv. litt flørtete egentlig. Da vi gikk fra hverandre ga vi hverandre en klem. Sendte noen meldinger frem og tilbake. Jeg må en tur til han for p hente noen av tingene mine jeg har hos han. Men plutselig i kveld fikk jeg en fornemmelse at han har fått seg  u kjæreste. Da begynner tankene mine å gå at jeg ikke var verdt nok. 
Kunne ønske tankene mine var rasjonelle men det er de ikke. 

Livet hans er ikke der at han kan egentlig ha dame for han har ikke ryddet opp i sitt tidligere liv. Eller så var jeg bare ikke nok å kjempe for. 

Det er veldig terapeutisk å skrive dette egentlig. Beklager for litt rot og sutring. 

har egentlig hatt det veldig fint disse mnd uten han. Gjort masse og vært så glad. Fikk bare en knekk nå ikveld. Er på en måte så redd for å skal være resten av livet alene. Har levd mesteparten av livet alene så bør ikle være det. Men de rasjonelle tankene mine er borte ikveld. 

Anonymkode: 29225...8f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig å få seg en knekk eller flere etter et brudd, nesten uavhengig av hvordan forholdet var eller endte.

Selv om du føler deg irrasjonell akkurat nå så syns jeg egentlig du fremstiller deg selv ganske rasjonelt selv om du har skriblet ned tankene dine. Prøv å hold fast ved det at du egentlig har hatt det greit uten ham og at et forhold med ham ikke ville fungert i lengden heller, med tanke på barnet hans.

Prøv å fortsett på den gode veien du gikk på, med å finne på masse for deg selv og ha det godt med deg selv. Forstår frykten for å være alene, men jo tryggere du er i deg selv, jo gladere blir du. Vips, så dukker en riktig mann opp, en som passer akkurat deg og ditt liv, ikke en med masse uoppgjort.

Ønsker deg lykke til og heier på deg :)

Skrevet
Listedamen skrev (37 minutter siden):

Det er ikke uvanlig å få seg en knekk eller flere etter et brudd, nesten uavhengig av hvordan forholdet var eller endte.

Selv om du føler deg irrasjonell akkurat nå så syns jeg egentlig du fremstiller deg selv ganske rasjonelt selv om du har skriblet ned tankene dine. Prøv å hold fast ved det at du egentlig har hatt det greit uten ham og at et forhold med ham ikke ville fungert i lengden heller, med tanke på barnet hans.

Prøv å fortsett på den gode veien du gikk på, med å finne på masse for deg selv og ha det godt med deg selv. Forstår frykten for å være alene, men jo tryggere du er i deg selv, jo gladere blir du. Vips, så dukker en riktig mann opp, en som passer akkurat deg og ditt liv, ikke en med masse uoppgjort.

Ønsker deg lykke til og heier på deg :)

Tusen takk 😊 godt å vite det finnes gode mennesker når man trenger det. Så utrolig kjipt at den knekken skal komme så jeg ikke får sove. 
men du har rett i alt du skriver. Og håper du har rett i at han plutselig vil dukke opp 😊😊

Skrevet

Du vil aldri få dette rådet av en lege, men hvis jeg plages av tankekjør om kvelden så hjelper det veldig å sovne til lydbok. Eller en serie i bakgrunnen som du hsr sett før.

Anonymkode: b05b9...9fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du vil aldri få dette rådet av en lege, men hvis jeg plages av tankekjør om kvelden så hjelper det veldig å sovne til lydbok. Eller en serie i bakgrunnen som du hsr sett før.

Anonymkode: b05b9...9fa

Hvordan tenker du ikke da? Nei, satt meg helt fast i tanken på at han har funnet ny. Og bra for han men hodet mitt er ikke enig. Ikke lett når disse tankene kommer på kvelden/natten 😢

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Hvordan tenker du ikke da? Nei, satt meg helt fast i tanken på at han har funnet ny. Og bra for han men hodet mitt er ikke enig. Ikke lett når disse tankene kommer på kvelden/natten 😢

Hvis du hører på lydbok klarer du ikke samtidig å bekymre deg over dette og da er det lettere å sove. Bare pass på at du ikke hører på en bok som er for spennende. 

Anonymkode: 83202...903

Skrevet

Hoi. Dette var et innlegg fra en som har gått livets harde skole! Maken til usammenhengende rør!?

Anonymkode: 096f9...775

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hoi. Dette var et innlegg fra en som har gått livets harde skole! Maken til usammenhengende rør!?

Hoi. Ja, dette var et svar til hjelp og trøst til noen som sliter litt nå!

Anonymkode: 5e9c5...bab

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Beklager det ikke var sammenhengende da jeg skrev det i går kveld/natt. Jeg var trøtt, sliten og hadde en knekk etter et relativt nytt brudd. Ikke alltid man klarer å tenke sammenhengende og få det ut sammenhengende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...