Anonym bruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Jenta mi klager på at det er vått, men hun tisser ikke på seg mer,og hun klør ikke eller noe. Har ikke sett noe i trusa heller. Men husker selv at jeg på et tidspunkt begynte å føle at noe rant og var vått, men jeg måtte da være eldre.. hun er bare snart 6. Er ikke det tidlig? Anonymkode: 964e8...bcb
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Dersom du hadde tatt deg tid til å Google dette hadde du forstått at utflod hos barn, selv babyer er normalt og at dette vil øke frem mot pubertet. Økt utflod betyr dog ikke at datteren din får menstruasjon snart. Mine jenter har har utfold hele livet, siden de var små, ingen av de nærmer seg pubertet, og det er helt normalt. Anonymkode: 4fbe8...578
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Dersom du hadde tatt deg tid til å Google dette hadde du forstått at utflod hos barn, selv babyer er normalt og at dette vil øke frem mot pubertet. Økt utflod betyr dog ikke at datteren din får menstruasjon snart. Mine jenter har har utfold hele livet, siden de var små, ingen av de nærmer seg pubertet, og det er helt normalt. Anonymkode: 4fbe8...578 Jeg har googlet, men spør likevel for å få litt erfaringer. Men ellers takk for utrolig spydig svar. Håper dagen din blir bedre enn den er nå. Anonymkode: 964e8...bcb
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Min datter på 11,5 år begynte for rundt 1 år siden. Anonymkode: 66ecf...181
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Min eldste begynte å få utflod da hun var 12, aldri hatt noe synlig utflod før det. 6 åringen har ikke utflod, men stebarna på 8 har utflod og har hatt det lenge så jeg tror det varierer fra barn til barn. Anonymkode: 8ada6...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå