Gå til innhold

Feber i går kveld !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke feber i dag. Når kan han i barnehagen igjen ? Ingen andre symptomer. Han er 1.5 foresten. Kan han dra i morgen ja ? En symptomfridag sant ? 

Anonymkode: b8222...15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke feber i dag. Når kan han i barnehagen igjen ? Ingen andre symptomer. Han er 1.5 foresten. Kan han dra i morgen ja ? En symptomfridag sant ? 

Har dere testet?

Anonymkode: cbdd4...e8f

Skrevet

Nei ! Skal vel ikke teste små barn ? De kan tilbake når de er friske står det 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Nå må du jo først vente å se om han får feber igjen utover dagen/kvelden. Vanlig at feberen er borte på morgenen, men kommer tilbake senere på dagen.

Vedr. test, ville jeg sjekket med legen hva de anbefaler.

Anonymkode: 0c993...d88

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei ! Skal vel ikke teste små barn ? De kan tilbake når de er friske står det 

Ja, hvis de blir raskt bra, får han feber igjen bør du ringe koronatelefon. Man tester barn jo. Det er da ikke farlig.

Anonymkode: 7c919...c7c

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja, hvis de blir raskt bra, får han feber igjen bør du ringe koronatelefon. Man tester barn jo. Det er da ikke farlig.

Anonymkode: 7c919...c7c

Nei, man tester ikke barn ved bare feber. Feber alene er ikke et symptom på korona. Det kan være at barnet er slitent, at det er noe småinfeksjon i kroppen, at det er noen prosesser som skjer i forbindelse med voksing, tannfrembrudd osv. Man skal teste med luftveissymptomer. Feber alene er ikke luftveissymptom. Jeg hadde aldri utsatt et så lite barn for ubehagelig og smertefull test bare på grunn av en kveld med feber.

Anonymkode: b6d65...428

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Nei, man tester ikke barn ved bare feber. Feber alene er ikke et symptom på korona. Det kan være at barnet er slitent, at det er noe småinfeksjon i kroppen, at det er noen prosesser som skjer i forbindelse med voksing, tannfrembrudd osv. Man skal teste med luftveissymptomer. Feber alene er ikke luftveissymptom. Jeg hadde aldri utsatt et så lite barn for ubehagelig og smertefull test bare på grunn av en kveld med feber.

Nå må du ikke uttale deg om ting du ikke har peiling på. Joda, feber kan absolutt være første tegn på korona. 

Anonymkode: 08ead...d4f

Skrevet

Ja, hvis han ikke får feber utover dagen i dag, og har god allmenntilstand og ellers virker frisk, kan han dra i bhg i morgen.

Anonymkode: cb43c...7f2

Skrevet

Han hadde 39 i feber så ja kan komme igjen. Jeg lar han være frisk i 48 timer så er jeg sikker :) man får ikke 39 i feber på grunn av tenner !

Skrevet

Feber kan være et symptom på korona. Veldig mange har korona uten ett eneste symptom, så ja - jeg hadde testet. Svært smertefult er det på ingen måte, små barn blir kun testet via hals. Ikke nese.

Anonymkode: ad7b7...4ba

Skrevet

Kommer veldig an på hvor dere bor også, tenker jeg.. 

Anonymkode: 0bab4...15d

Skrevet

Bra du tenker å holde han hjemme en dag ekstra. 
 Men teorien om at de får feber pga tenner må virkelig begynt å dø nå vel. De får noen ganger tenner i forbindelse med feber, men ALDRI feber pga tann frembrudd

Anonymkode: 1d174...6c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Dette stemmer.

Mye dumme folk på dette forumet.

Anonymkode: 01763...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...