Anonym bruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Sikkert et dumt spm, men er det farlig på noe vis å trene med rockering(tung med vekter) når man har mensen?🙈 Trener dere som normalt når dere har det? Anonymkode: cb0e7...505
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Korte svaret ja, du kan trene som før 🙂 Men én ting, som få tenker over, kan være lurt å ha med seg. Syklus avhengig så vil man ha økning av bl.a østrogen. Dette kan gjøre ligamentene "slakkere", litt alla bekkenløsning og smerter som gravid men i mindre skala. Så det kan være lurt å være litt mer bevisst oppvarming og uttøyning om man trener hardt. Det har sannsynlig lite å si for normal trening, men jeg vet at feks håndballtrenere på høyere nivå tar hensyn til det da de har mye brå bevegelser og slag (ankler og knær utsatt) Anonymkode: a7fb0...0de
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Korte svaret ja, du kan trene som før 🙂 Men én ting, som få tenker over, kan være lurt å ha med seg. Syklus avhengig så vil man ha økning av bl.a østrogen. Dette kan gjøre ligamentene "slakkere", litt alla bekkenløsning og smerter som gravid men i mindre skala. Så det kan være lurt å være litt mer bevisst oppvarming og uttøyning om man trener hardt. Det har sannsynlig lite å si for normal trening, men jeg vet at feks håndballtrenere på høyere nivå tar hensyn til det da de har mye brå bevegelser og slag (ankler og knær utsatt) Anonymkode: a7fb0...0de Det har jeg ikke tenkt på, takk for info☺️👍🏻 Anonymkode: cb0e7...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå