Gå til innhold

Når er det greit å gå videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 6 år gikk jeg og samboer hver vår vei for 5 mnd siden. Vi hadde da kun sett hverandre 3 uker på 6 mnd grunnet korona ettersom han var på besøk hos familie i sør Europa når det braket løs. Ting hadde gått nedover i et par år og jeg var egentlig ferdig med han før han reiste for et år siden. Har nå truffet en ny mann jeg liker godt, vi snakker ofte sammen, går tur og drikker kaffe. Men jeg vet han er interessert og jeg liker han også. Jeg er bare redd for hva de rundt meg skal tenke. Er det for tidlig å begynne å date noen andre 5 mnd etter et brudd på flere år? Sannheten er jo litt mer komplisert. Jeg har lyst å ta ting med ro samtidig som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med denne nye mannen. Hva syns dere er greit?

Anonymkode: 46fe6...267

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på. Det er greit med en gang det er slutt 

Anonymkode: eb4c0...7ae

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Kjør på. Det er greit med en gang det er slutt 

Med mindre det er barn inne i bildet. 

Anonymkode: fc269...a60

Skrevet

Mange går jo ikke før de finner en ny... jeg møtte en i november 2019, da hadde jeg akkurat gått fra mannen. Vi dater enda, men pga endel omstendigheter så har vi ikke involvert barn. Hadde ting vært anderledes hadde vi nok gjort det på annet vis. 

da jeg møtte mannen min var jeg i et forhold med eldste barnets far. Fikk ikke mot til meg til å gå før jeg møtte han. Vi var sammen i 14 år og gift i 10... 

Anonymkode: db466...611

Skrevet

Vi har ingen egne barn, men jeg hadde barn fra tidligere forhold. Han hadde ikke noe spesielt nært forhold til dem, noe av grunnen til at ting gikk som det gikk. Så der er det ingen problemer :) men tror nok jeg blir å ta ting veldig rolig å se hva som skjer, introduserer ikke noen nye til ungene før jeg vet at det blir noe av.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Med mindre det er barn inne i bildet. 

Anonymkode: fc269...a60

Selvsagt kan man det, så lenge man ikke involverer dem

Skrevet
On 2/1/2021 at 2:30 AM, Anonym bruker said:

Etter 6 år gikk jeg og samboer hver vår vei for 5 mnd siden. Vi hadde da kun sett hverandre 3 uker på 6 mnd grunnet korona ettersom han var på besøk hos familie i sør Europa når det braket løs. Ting hadde gått nedover i et par år og jeg var egentlig ferdig med han før han reiste for et år siden. Har nå truffet en ny mann jeg liker godt, vi snakker ofte sammen, går tur og drikker kaffe. Men jeg vet han er interessert og jeg liker han også. Jeg er bare redd for hva de rundt meg skal tenke. Er det for tidlig å begynne å date noen andre 5 mnd etter et brudd på flere år? Sannheten er jo litt mer komplisert. Jeg har lyst å ta ting med ro samtidig som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med denne nye mannen. Hva syns dere er greit?

tenker når man er klar. jeg var singel i 14 mnd

Anonymkode: ce3cc...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...