Gå til innhold

iPad som stadig låser seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hva som skjer?

Den virker fint i lange perioder, men så går den plutselig helt i lås med svart skjerm og umulig å restarte med tipsene man finner på nett. Etter 4-5-6-7 dager slår den seg plutselig på igjen. 

De gangene den låser seg er hvis den blir liggende lenge på lading. 

Vi bor langt fra en by og får ikke levert den til reparasjon noe sted. 

Anonymkode: 951b8...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

De gangene den låser seg er hvis den blir liggende lenge på lading. 

Ikke la den ligge lenge på lading 👌🏻

Anonymkode: c3bf1...97d

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke la den ligge lenge på lading 👌🏻

Kjære 🤦🏼‍♀️

Skrevet

Kjære 🤦🏼‍♀️

Ja? 

Skrevet

Ja? 

Hva vil du egentlig? Jeg spør om råd og er lite interessert i å klikke meg inn og finne idiotiske utsagn som dine. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hva vil du egentlig? Jeg spør om råd og er lite interessert i å klikke meg inn og finne idiotiske utsagn som dine. 

Hi

Det var et godt råd. Du sier ipad låser seg om den ligger lenge på lading. Så.... 👌🏻😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hi

Å slik ødelegger man sin egen tråd... 

Anonymkode: 39b4b...a7f

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Det var et godt råd. Du sier ipad låser seg om den ligger lenge på lading. Så.... 👌🏻😂

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Å slik ødelegger man sin egen tråd... 

Anonymkode: 39b4b...a7f

Vi prøver selvsagt å ikke la den ligge så lenge på lading om gangen, men i en travel hverdag skjer det forglemmelser og da hender det at den låser seg. 

Jeg spesifiserte ikke dette i hi da jeg regnet med at det var ganske innlysende, men skal ta på meg ansvaret for at jeg glemte at man her inne blir arrestert for hver minste forglemmelse. 

Jeg spør altså igjen, er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å forhindre at det skjer? Bortsett fra å prøve å aldri glemme å ta den ut av lading når vi går ut av huset. 

Hi

Skrevet

Vi prøver selvsagt å ikke la den ligge så lenge på lading om gangen, men i en travel hverdag skjer det forglemmelser og da hender det at den låser seg. 

Jeg spesifiserte ikke dette i hi da jeg regnet med at det var ganske innlysende, men skal ta på meg ansvaret for at jeg glemte at man her inne blir arrestert for hver minste forglemmelse. 

Jeg spør altså igjen, er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å forhindre at det skjer? Bortsett fra å prøve å aldri glemme å ta den ut av lading når vi går ut av huset. 

Hi

Og ikke minst hvordan vi får låst den opp når vi har glemt oss bort og latt den ligge for lenge?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hi

Hva med å bruke en timer så den ikke kan bli liggendes for lenge å lade

https://ladepluggen.no/products/usb-lader-med-timer

Anonymkode: a4e92...9ae

Skrevet

Tenker at det med ladingen er ikke hovedproblemet. Noe er tydeligvis galt med den. Har du prøvd å kontakte aple support ?

Anonymkode: bb92c...c2b

Skrevet

Send den til de du kjøpte den av, du får sikkert en ny i retur bare. Apple gidder sjelden reparere produktene sine, de bare erstatter med en ny lik. Fikk nettopp ny iPad selv, den var 2 år når den bare gikk i svart. 

Anonymkode: a53cf...3fe

Skrevet

Du kan forsøke å nullstille den. Ta sikkerhetskopi til iCloud og sett den opp på nytt.

Anonymkode: 4e6c1...f08

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du kan forsøke å nullstille den. Ta sikkerhetskopi til iCloud og sett den opp på nytt.

Anonymkode: 4e6c1...f08

Det gjorde jeg for en god stund siden og det hjalp en stund. Får gjøre det igjen til vi kommer oss et sted hvor vi kan levere den inn. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Send den til de du kjøpte den av, du får sikkert en ny i retur bare. Apple gidder sjelden reparere produktene sine, de bare erstatter med en ny lik. Fikk nettopp ny iPad selv, den var 2 år når den bare gikk i svart. 

Anonymkode: a53cf...3fe

Denne er ca 4 år, og det er vel ganske gammelt i iPad verden🙈så tviler at de gir oss en ny😊

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...