Gå til innhold

Er deres menn så sports interesserte at

Anbefalte innlegg

Skrevet

de ikke kan hjelpe til med middagen på helg? Mannen her sitter som klistret når det er hopprenn og regner med at maten dkal komme servert 🤪 Flere?

Anonymkode: 53433...f39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han ser fotballkamp på i-paden mens han lager søndagsmiddag. Jeg lager mat alle andre dager omtrent, så da får han heller kombinere det. 

Anonymkode: 851e2...1f4

Skrevet

Nei, så sportsidiot er han ikke, selv om han er svært sportsinteressert (i ett ord, forøvrig). Det er masse vett i hodet hans, i tillegg til sporten. 

Anonymkode: da437...bd3

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

de ikke kan hjelpe til med middagen på helg? Mannen her sitter som klistret når det er hopprenn og regner med at maten dkal komme servert 🤪 Flere?

Han hjelper til selv om det er sport på tv. Vi kan se tvn fra kjøkkenet, så det har aldri vært noe problem. Vi er begge interessert i sport og fotball. 

Anonymkode: 9b137...550

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er masse vett i hodet hans

... bare så dere vet det, lissom. 

Anonymkode: 9b137...550

Skrevet

Det plager meg ingenting å lage mat alene mens han ser på sport. Jeg liker å lage mat, og han står på så mye på jobb og med ting hjemme ellers 🙂 

Anonymkode: 3d33e...6cf

Skrevet

Han ser heller reklame enn sport på TV, det gjør jeg også.

Anonymkode: 4911c...4b3

Skrevet

Vet ikke. Når det vintersport eller damehåndball eller sjakk eer noe annet spennende blir det ikke mat før etterpå.

Anonymkode: 5b4f0...6cb

Skrevet

Jeg lager alltid middag, fordi jeg liker det. Han gjør mye annet i huset. 

Heldighvis er det jeg som er mest sportsidiot. 😂Går mest i håndball. Hadde det vært viktig håndballkamp akkurat når det er middagstid, hadde det blitt grandis. 

Anonymkode: 47561...252

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Her er vi såpass fleksible at middagen fint kan vente til hopprennet er ferdig og han kan lage den.. 😄

Anonymkode: 6a880...9e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...