Gå til innhold

Tror han har tenkt å dumpe meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Forholdet til kjæresten min var lenge veldig bra,han viste meg mye oppmerksomhet,ga komplimenter og fikk en god tone med sønnen min. Men nå de to siste ukene er han så forandret. Når han er her så viser han lite interesse for meg annet enn sex,å sitter mye på mobilen. Han er også veldig irritert mot sønnen noe som ikke er likt han.

Igår overnattet han her å om morgenen var det så klein stemning for jeg blir utrygg når han gir så lite oppmerksomhet å heller bruker tid på telefonen. Vi skulle ta bussen sammen i 40 minutter å vi snakker knapt sammen,for det var tydlig at han ikke var intressert i dette. Han går av bussen uten så mye som en klem eller ett kyss. Nå svarer han heller ikke på meldingen min på messenger selv om han er aktiv der :( Hva hadde dere gjort nå? Han har omtrent avtalt med sønnen min å komme her lørdag,men har ikke lyst å ha han her om jeg har riktig at han har tenkt å dumpe meg. Virker som han vil ut av forholdet men er for feig til å gjøre det.

Endret av Bergen_by
  • Bergen_by endret tittelen til Tror han har tenkt å dumpe meg :(
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bergen_by skrev (3 timer siden):

Forholdet til kjæresten min var lenge veldig bra,han viste meg mye oppmerksomhet,ga komplimenter og fikk en god tone med sønnen min. Men nå de to siste ukene er han så forandret. Når han er her så viser han lite interesse for meg annet enn sex,å sitter mye på mobilen. Han er også veldig irritert mot sønnen noe som ikke er likt han.

Igår overnattet han her å om morgenen var det så klein stemning for jeg blir utrygg når han gir så lite oppmerksomhet å heller bruker tid på telefonen. Vi skulle ta bussen sammen i 40 minutter å vi snakker knapt sammen,for det var tydlig at han ikke var intressert i dette. Han går av bussen uten så mye som en klem eller ett kyss. Nå svarer han heller ikke på meldingen min på messenger selv om han er aktiv der :( Hva hadde dere gjort nå? Han har omtrent avtalt med sønnen min å komme her lørdag,men har ikke lyst å ha han her om jeg har riktig at han har tenkt å dumpe meg. Virker som han vil ut av forholdet men er for feig til å gjøre det.

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 41145...26c

Skrevet

Dere må snakke sammen, har du fortalt han hvordan du opplever det? 

Anonymkode: bdeed...4ff

Skrevet

Jeg hadde nok tenkt som deg, men hadde snakket med han. 

Anonymkode: 2dc33...1c6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde nok tenkt som deg, men hadde snakket med han. 

Anonymkode: 2dc33...1c6

Ja må vel det. Selv om min erfaring er at uansett bare svarer "ingenting er galt jeg er bare sliten for tiden".  Før de ghoster meg :(

Anonymkode: bbecf...7d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dere må snakke sammen, har du fortalt han hvordan du opplever det? 

Anonymkode: bdeed...4ff

Nei ikke enda men må vel få gjort det iløpet av helgen.

Skrevet

Oi skulle ikke være anonym.

Skrevet

Vel, hvis han kommer på lørdag så har du jo sjansen da. Oppfører han seg like merkelig da så er det jo noe rart med ham. Men spør gjerne litt vennlig da om hva det er, om du har gjort noe han er snurt for eller lignende istedet for å angripe med å spørre om han tenker på å gjøre det slutt. Fisk litt først, men ikke la ham slippe unna å svare ordentlig, for det fortjener du, et ordentlig svar. 

Anonymkode: 8d9ec...b08

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Vel, hvis han kommer på lørdag så har du jo sjansen da. Oppfører han seg like merkelig da så er det jo noe rart med ham. Men spør gjerne litt vennlig da om hva det er, om du har gjort noe han er snurt for eller lignende istedet for å angripe med å spørre om han tenker på å gjøre det slutt. Fisk litt først, men ikke la ham slippe unna å svare ordentlig, for det fortjener du, et ordentlig svar. 

Sønnen min spurte hvor tid han kommer neste gang å da svarte han at han komme på lørdag hvis vi innviterer. Sa at han bare måtte komme. Men om han ikke tar det opp igjen så tror jeg ikke at jeg kommer til å innvitere imorgen,kanskje han snart skjønner at jeg ikke er fornøyd da.

Skrevet

Oppegående mennesker introduserer ikke nye menn til barna, før det er gått minst 6 mnd, helst 1 år. Man skal være sikker på forholdet før man putter en ny omsorgsperson inn i livet til barnet. 

Lesson learned. Finn deg en voksen mann. Han er en guttunge

Anonymkode: f5729...533

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Oppegående mennesker introduserer ikke nye menn til barna, før det er gått minst 6 mnd, helst 1 år. Man skal være sikker på forholdet før man putter en ny omsorgsperson inn i livet til barnet. 

Lesson learned. Finn deg en voksen mann. Han er en guttunge

Anonymkode: f5729...533

Hadde du lest det jeg faktisk har skrevet så har jeg ikke nevnt med ett ord hvor lenge vi har sammen så bare slutt med den idiotiske gjetteleken din.

Kjæresten min er 44 så skulle jo tro han er voksen,men er ikke akkurat imponert av oppførselen hans nå. Syns han forholdet er så jævlig eller hvis han har funnet seg en annen dame,så burde han være mann nok til å slå opp først. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Sønnen min spurte hvor tid han kommer neste gang å da svarte han at han komme på lørdag hvis vi innviterer. Sa at han bare måtte komme. Men om han ikke tar det opp igjen så tror jeg ikke at jeg kommer til å innvitere imorgen,kanskje han snart skjønner at jeg ikke er fornøyd da.

Hvis han ikke tar det opp? Hvorfor kan du ikke bare spørre ham hva det er med ham? Dette går da begge veier det, og menn kan være dårlige på å ta hint. Spør på telefon da, kommuniser! 

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg ha kommet ham i forkjøpet og dumpet ham, eventuelt sluttet å ta kontakt.

Skrevet

Kan det være at det har skjedd noe? Mye stress på jobben? Ingen unnskyldning for å oppføre seg slik, men vi mennesker er ulike og reagerer ulikt i ulike situasjoner. Jeg ville tatt det opp med han. Forklart hvordan du føler han har vært den siste tiden og spør hvorfor han er slik. 

Anonymkode: ca042...e61

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Kan det være at det har skjedd noe? Mye stress på jobben? Ingen unnskyldning for å oppføre seg slik, men vi mennesker er ulike og reagerer ulikt i ulike situasjoner. Jeg ville tatt det opp med han. Forklart hvordan du føler han har vært den siste tiden og spør hvorfor han er slik. 

Anonymkode: ca042...e61

Fikk plutselig 4 meldinger av han nå. Altså ikke noe viktig men deilig med helg type melding. Så rart ettersom han virket lite intressert de siste to ukene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Fikk plutselig 4 meldinger av han nå. Altså ikke noe viktig men deilig med helg type melding. Så rart ettersom han virket lite intressert de siste to ukene.

Altså.. Mannfolk er ikke tankelesere. Du MÅ snakke direkte med ham. Ganske teit å dumpe han uten grunn. Kanskje han vaaaar sliten, også synser du mye greier, også er han glad i deg. 

Mannen min er litt samme typen. Glad jeg ikke har dumpet han pga at han snakker lite. 

Anonymkode: fb68c...94f

Skrevet
Nyttårs barn skrev (7 timer siden):

Hvis jeg var deg ville jeg ha kommet ham i forkjøpet og dumpet ham, eventuelt sluttet å ta kontakt.

Ja, det var jaggu et godt råd. Not.

Anonymkode: 8381b...29c

Skrevet

Skulle nesten tro at han hadde lest tråden min her inne for nå er han den perfekte kjæresten igjen. Han leker med sønnen min og viser meg masse oppmerksomhet. Å kommer her plutselig to dager på rad,ikke helt vanlig det ettersom vi bor 2 timer unna hverandre med buss. Menn er vanskelig å forstå seg på.

Skrevet
Bergen_by skrev (4 minutter siden):

Skulle nesten tro at han hadde lest tråden min her inne for nå er han den perfekte kjæresten igjen. Han leker med sønnen min og viser meg masse oppmerksomhet. Å kommer her plutselig to dager på rad,ikke helt vanlig det ettersom vi bor 2 timer unna hverandre med buss. Menn er vanskelig å forstå seg på.

44 år og tar buss?

Anonymkode: c05eb...cff

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

44 år og tar buss?

Anonymkode: c05eb...cff

Ja de fins :) Jeg har heller ikke bil å blir 34 i år

Skrevet
Bergen_by skrev (10 minutter siden):

Hehe, tror det bør være konklusjonen her :D 

(og at anonymknappen er vanskelig å motstå :P)

Anonymkode: 3e538...b50

Skrevet

Dere bør uansett kanskje trene på å snakke sammen... ?! 

Anonymkode: a387f...4b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...