Gå til innhold

Serietips : It's a sin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fantastisk og helt umulig å legge fra seg. Skal dere begynne på en serie nå så er denne helt nydelig, vakker, trist og viktig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva handler serien om?

Anonymkode: 82816...d07

Skrevet

Takk for tips! Alltid bra å ha en god serie på vent! 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (1 minutt siden):

Takk for tips! Alltid bra å ha en god serie på vent! 

Bare 5 episoder så hvis du har litt tid en dag så er det veldig overkommelig 😊

Skrevet

Takk for tipse . Skal sjekkes ut😃👍🏻

Anonymkode: 64017...d82

Skrevet

Jeg har småbarn og har derfor hele kveldene fri til serier 🙏 det er min jobb å koble av på. Noen prioriterer å vaske huset hver dag, andre slapper av. Hver sin prioritering 😉 takk for tips! 

Anonymkode: ee3e7...424

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg har småbarn og har derfor hele kveldene fri til serier 🙏 det er min jobb å koble av på. Noen prioriterer å vaske huset hver dag, andre slapper av. Hver sin prioritering 😉 takk for tips! 

Anonymkode: ee3e7...424

Bare hyggelig!  Her har jeg store unger så jeg har litt mer tid sånn sett. Og en jobb hvor jeg har mange netter jeg må være på stand by. Så i natt ble jeg ferdig med de 2 siste episodene 😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden):

Bare hyggelig!  Her har jeg store unger så jeg har litt mer tid sånn sett. Og en jobb hvor jeg har mange netter jeg må være på stand by. Så i natt ble jeg ferdig med de 2 siste episodene 😊

Så deilig å ha nattevakt og kunne få betalt for å se på serier ❤️ 

Anonymkode: b14fc...46b

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det må jo være den ultimate jobb :)  Men svært mange har det jo slik, nattevakter på institusjoner, for eksempel. 

Anonymkode: 8df3b...8f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Nå er det på ingen måte alltid slik at jeg har tid til det altså men i natt var jeg bare på vakt på den måten at dersom noe skulle skje så måtte jeg hjelpe til. Vi var 3 stykker og vi har hver våre oppgaver. Jeg skulle i grunn kun starte noe og så sjekke at det virket etter ett par timer. Da blir det mye venting. Det er ikke alltid supergøy å jobbe på natten når man må opp til vanlig tid dagen etter. Som i dag så hadde jeg en avtale fra morgenen, så et møte for litt siden og senere i dag så blir det mer jobb. Rekker tacoen før det på nytt blir litt jobb. Liker fleksibel arbeidstid men enkelte ganger så savner jeg 8-4 jobb

Skrevet

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt og svar til dette.

Admin

Skrevet
Duali skrev (5 minutter siden):

Takk for tips! 

Bare hyggelig!  Dette er en skikkelig perle ♥️

Skrevet

Takk for tips :) sett traileren, ser litt drøy ut,men kan sikker være bra for det ❤️

Anonymkode: 3b6dc...77f

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Takk for tips :) sett traileren, ser litt drøy ut,men kan sikker være bra for det ❤️

Anonymkode: 3b6dc...77f

Den er ikke drøyere enn at du tåler det altså 😊

Skrevet

Enig, det er en nydelig serie og en viktig historie å få fortalt. Serieskaperen har også laget den legendariske engelske serien Queer as folk fra 2000, for de som ikke har sett den. 

Den svenske "Tørk aldri tårer uten hansker" handler forøvrig om mye av det samme som It's a sin og er også helt fantastisk, hvis du gjerne vil se mer om samme problematikk/tema. 

Anonymkode: 90049...d17

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Enig, det er en nydelig serie og en viktig historie å få fortalt. Serieskaperen har også laget den legendariske engelske serien Queer as folk fra 2000, for de som ikke har sett den. 

Den svenske "Tørk aldri tårer uten hansker" handler forøvrig om mye av det samme som It's a sin og er også helt fantastisk, hvis du gjerne vil se mer om samme problematikk/tema. 

Jeg har både sett serien "tørk aldri tårer" og jeg har lest boken. Helt nydelig og gråt fra start til slutt. ♥️

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Jeg har både sett serien "tørk aldri tårer" og jeg har lest boken. Helt nydelig og gråt fra start til slutt. ♥️

Haha, samme her, tårene silte da jeg så serien. Har dessverre ikke lest boka.

Det er også litt skremmende å se serien og tenke på hvilke holdninger som var helt vanlige på åttitallet. Jeg husker den tiden godt, også hvor utrolig redde vi alle var for hiv da jeg var ungdom på tidlig nittitall. Ikke bare fordi det var en dødsdom, men fordi det var så ufattelig stigmatisert. Så utrolig viktig og bra det er at disse historiene blir fortalt og husket i dag. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Haha, samme her, tårene silte da jeg så serien. Har dessverre ikke lest boka.

Det er også litt skremmende å se serien og tenke på hvilke holdninger som var helt vanlige på åttitallet. Jeg husker den tiden godt, også hvor utrolig redde vi alle var for hiv da jeg var ungdom på tidlig nittitall. Ikke bare fordi det var en dødsdom, men fordi det var så ufattelig stigmatisert. Så utrolig viktig og bra det er at disse historiene blir fortalt og husket i dag. 

Jeg elsker bøker av Jonas Gardell. Hadde med boken "Jenny" på stranda et år. Måtte bare legge den fra meg. Satt der på en solseng og strigråt.. Hehe. Du har helt rett! Tenk at homofile ble behandlet sånn! I vår tid!!!  Angående serien! Herregud som han spilte han med begravelsen med paradis tema!!! Jeg elsker han!!! 

Skrevet

Jeg kan si såpass da. Serien virker veldig bra. Vel verdt å ta seg tid til på en fredagskveld 👌🏻

Anonymkode: 2999d...626

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg kan si såpass da. Serien virker veldig bra. Vel verdt å ta seg tid til på en fredagskveld 👌🏻

Anonymkode: 2999d...626

Absolutt! 

Skrevet

Akkurat sett den ferdig.  Veldig bra ❤️

Både tårer og klump i halsen her.

Så takk for tipset 🙂 

Skrevet
Sommer er best skrev (9 timer siden):

Akkurat sett den ferdig.  Veldig bra ❤️

Både tårer og klump i halsen her.

Så takk for tipset 🙂 

Bare hyggelig! Den er vanskelig å legge fra seg ja♥️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...