Anonym bruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Sterilisering - Amalie (28) steriliserte seg som 22-åring (kk.no) Er faren stor for å angre når man blir eldre. Damen er jo ennå ganske ung. Anonymkode: cbf5f...e76
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Kjenner mange som hadde sterilisert seg uten å blunke når de var 22, men som senere har fått 2-3 barn. Syns man burde har en aldersgrense på 30 år på det så sant man ikke har fått 2 eller flere barn, eller det ligger helsemessige årsaker til at man ikke bør bli gravid bak Anonymkode: 30afb...649
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Jeg var ufrivillig barnløs i mange år. Ikke sjeldent hørte jeg argumentet om at barn ikke er en menneskerett. I denne diskusjonen er premisset nærmest snudd på hodet. Det å få barn er så viktig at mange mener at staten ikke skal tillate kvinner å ta denne beslutningen.. Aldersgrensen i Norge for sterilering 25 år. Anonymkode: bcc4c...3f5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Jeg mener det ikke skulle vært lov å sterilisere seg når man er så ung. Ser du over her skriver at aldersgrensen i Norge er 25 år. Jeg mener den burde vært høyere - 30 kanskje? Anonymkode: 50eeb...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå