Gå til innhold

Teit spørsmål ang trusebruk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kvinner er jo enige i at vi skal bytte truse hver dag, men jeg lurer på én ting. Er jeg ekkel om jeg bruker en truse som er brukt i to timer på nytt uten å vaske den? Dvs, hvis jeg dusjer meg ren, reiser ut å gjør noen ærender, kommer hjem, tar av meg trusa for å bruke den igjen, f.eks på jobb dagen etter. Har jo bare brukt den i to timer, så den er jo fortsatt ren på en måte. Er ikke noe utflod, svett eller noe sånt da. Er det ekkelt i deres øyne. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 39678...93b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar du av deg trusen?

Og nei, det trenger ikke være ekkelt. Flere ganger tar jeg klutvask om morgenen, får ut barna og tar et skikkelig stell med dusj. Jeg bytter bare truse etter klutvasken. Tar på samme truse etter dusjen. Må vera måte på hvor redd for basselusker en skal være. 

Anonymkode: 103d4...804

Skrevet

Helt uproblematisk.

Anonymkode: ea21f...68d

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Og nei, det trenger ikke være

Bruker ikke truse under kosebuksen. Mer behagelig uten. 

Skrevet

Jeg skifter truse hver gang jeg dusjer, kan gå alt fra 10 timer til 1,5 døgn mellom hver gang jeg gjør det.

Jeg personlig tar på meg ren truse hver gang jeg tar på meg truse, så for meg vil det være litt rart å ta på en "brukt" truse etter å ha vært uten en stund. Men i ditt tilfelle, hvor du tar av deg trusen før du tar på kosebuksa kunne jeg nok fint tatt på en 2 timer gammel truse ;)

Litt rart å gå naken i kosebuksa da, må du ikke vaske den mye oftere da? Jeg vasker ikke kosebuksa hver dag ihvertfall..

Anonymkode: e49b3...f96

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Bruker ikke truse under kosebuksen. Mer behagelig uten. 

Der tok jeg frem popkornet 😂😂😂

Anonymkode: 7b8c5...e20

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Der tok jeg frem popkornet 😂😂😂

Anonymkode: 7b8c5...e20

🤣🤣

Anonymkode: a01b5...cfa

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vi kvinner er jo enige i at vi skal bytte truse hver dag, men jeg lurer på én ting. Er jeg ekkel om jeg bruker en truse som er brukt i to timer på nytt uten å vaske den? Dvs, hvis jeg dusjer meg ren, reiser ut å gjør noen ærender, kommer hjem, tar av meg trusa for å bruke den igjen, f.eks på jobb dagen etter. Har jo bare brukt den i to timer, så den er jo fortsatt ren på en måte. Er ikke noe utflod, svett eller noe sånt da. Er det ekkelt i deres øyne. Hva tenker dere? 

Hvorfor tar du den av da? For meg er en truse tatt av per def skittentøy. Setter ikke på meg igjen ei brukt truse. Jeg skifter truse morgen og kveld og hvis det ikke sa faller, etter dusj. 

Anonymkode: 58cbb...904

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og nei, det trenger ikke være ekkelt. Flere ganger tar jeg klutvask om morgenen, får ut barna og tar et skikkelig stell med dusj. Jeg bytter bare truse etter klutvasken. Tar på samme truse etter dusjen. Må vera måte på hvor redd for basselusker en skal være. 

Anonymkode: 103d4...804

Hva er vitsen med å dusje da om du har på igjen samme undertøy? Og du har jo alt vasket deg, hvorfor dusje? 

Anonymkode: 58cbb...904

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...