Anonym bruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Skal ha ny sofa og har funnet en nydelig ullsofa - lys i fargen. Vi har hund (som har lov til å være i sofaen) og 3 barn. Er det en idiotisk investering?? 😅 Noen her som har hund og barn OG lys ullsofa her som kan dele erfaringer? 😆 Det står om stoffet at det er naturlig flekkavvisende, varig og enkelt å rengjøre, men jeg er veldig i tvil likevel (men sofaen er så fin..). Anonymkode: 60838...59a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Med hund i sofa ville jeg ikke gjort det, og jeg har ikke erfaring med ullsofa. Men ellers har vi hatt hvit sofa med vaskbare trekk alltid. Det går fint. Anonymkode: a49ef...525
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Lys sofa og hund fungerer jo ikke. Men når det er sagt så har ikke hunden noe å gjøre i sofaen heller.. Kan ikke hunden ha en seng ved siden av? På den andre siden er det jo greit for oss som kommer på besøk at sofaen er lys, så vet vi hvor skitten sofaen vi skal sitte i faktisk er. Anonymkode: ee89b...ffc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 Vi har lys stoffsofa, ett barn og ingen hund. Vi tok sjansen fordi barnet er veldig forsiktig og griser aldri. Det er likevel noen flekker i den etter barn som har vært på besøk. Med 3 barn og hund høres det rimelig håpløst ut. Anonymkode: 03faa...2cb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 Vi har ganske lys sofa, ikke hvit, men ganske lys. Den er vaskbar, altså er ikke trekket i ull, for det kan tas rett av og kastes i vaskemaskinen. Våre barn har aldri spist i sofaen da, de spiser stort sett ved spisebordet, men hadde et sånt sett med lite bord og stoler som de brukte i stua når det av og til ble spist der. Har en liten hund, chihuahua, som får lov å være i sofaen, det har aldri vært noe problem. Tre små barn, hund i sofa og trekk som ikke bare kan vaskes hadde jeg ikke tatt sjansen på, ikke i en stue som hele tiden blir brukt av hele familien. Å hele tiden måtte være forsiktig med sofaen er kjipt i en familie altså, pass deg så du ikke griser, nei ikke spis den i sofaen....kjeft, mas, mas. Sånn ønsker man ikke å leve. Anonymkode: e0c0e...c88
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2021 #6 Skrevet 27. januar 2021 Vi har fire barn, og hund som akkurat nå sover søtt ved siden av meg i vår lys beige sofa. Nå må det sies at barna er store (yngste var 7-8 år da vi kjøpte sofaen) og hunden liten medium som ikke røyter. Vi skyller/tørker også alltid av labber og eventuelt magen etter tur hvis hun er skitten. Det går helt fint her, ullsofa og hund som ev. røyter ser jeg for meg som er mareritt. Anonymkode: b3a8d...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå