Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Traff en på tinder for rundt 3 uker siden av alle plasser som begynte å skrive til meg. Han jobber borte fra byen så er vekke i 2 uker nå. Men vi har skrevet mld hver dag, og han bruker også ringe meg for å prate. Han flørter litt men det er aldri vulgært. Plutselig får jeg ei mld at han ønsker meg en fin dag og håper han kan høre stemmen min snart. Han er en pen mann med en god jobb som virker både voksen og har ting i livet i orden. Vi har ikke møttes enda, men tror kanskje det kan skje når han kommer tilbake. I fjor sommer kom jeg meg ut av et forhold på 8 år, et ganske stygt et som innebar psykiske overgrep og mye annet dårlig. Nå er jeg redd menn kjenner jeg. Jeg er redd for at denne mannen bare er ute etter en ting (selv om profilen på tinder sa han kun var ute etter noe seriøst) og at han skal mislike meg når vi treffes. Jeg veier et par kg for mye, og dette fikk jeg høre ofte av min ex. Er ikke diger, men nok til å tippe overvektig på bmi. Vi har felles bekjente som kan fortelle han er snill og orntli, så hvorfor er jeg så tilbakeholden? Jeg er over min ex for lenge siden, og jeg føler meg klar til å treffe noen. Eller er jeg kanskje ikke klar likevel? Anonymkode: 3a553...219
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Traff en på tinder for rundt 3 uker siden av alle plasser som begynte å skrive til meg. Han jobber borte fra byen så er vekke i 2 uker nå. Men vi har skrevet mld hver dag, og han bruker også ringe meg for å prate. Han flørter litt men det er aldri vulgært. Plutselig får jeg ei mld at han ønsker meg en fin dag og håper han kan høre stemmen min snart. Han er en pen mann med en god jobb som virker både voksen og har ting i livet i orden. Vi har ikke møttes enda, men tror kanskje det kan skje når han kommer tilbake. I fjor sommer kom jeg meg ut av et forhold på 8 år, et ganske stygt et som innebar psykiske overgrep og mye annet dårlig. Nå er jeg redd menn kjenner jeg. Jeg er redd for at denne mannen bare er ute etter en ting (selv om profilen på tinder sa han kun var ute etter noe seriøst) og at han skal mislike meg når vi treffes. Jeg veier et par kg for mye, og dette fikk jeg høre ofte av min ex. Er ikke diger, men nok til å tippe overvektig på bmi. Vi har felles bekjente som kan fortelle han er snill og orntli, så hvorfor er jeg så tilbakeholden? Jeg er over min ex for lenge siden, og jeg føler meg klar til å treffe noen. Eller er jeg kanskje ikke klar likevel? Anonymkode: 3a553...219 Du er redd for å bli såret. Bare vær åpen og kanskje hold litt tilbake på følelsene dine. Lykke til Anonymkode: 42603...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå