Gå til innhold

Kjøp fra finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett noe på finn som jeg har veldig lyst å kjøpe men usikker litt, fordi det må sendes. Har vært k kontakt med selgeren og hun virker veldig hjelpsom og oppegående. Hun sier hun skal pakke det godt inn og jeg får sporingsnummer også. Varen koster 1000kr og det er ikke lite penger, hvis den skulle bli borte, ødelagt eller ikke vet jeg. Hun sier at hun sender med norgespakken.

Overdramatiserer jeg? 🙈 Noen som har kjøpt på finn og selgeren sendte pakken? Gikk det bra?

Anonymkode: f42a0...c98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg bare kjøpt lego o.l, men har betalt over 1000 for noe. Jeg har vippset, pakker har blitt sendt nærmeste virkedag, og kommet fram i løpet av noen dager.

Anonymkode: fcf34...c10

Skrevet

Har selgeren blitt vurdert av andre kjøpere tidligere? Det skal i så fall stå på profilen hennes. Jeg pleier alltid å sjekke dette først. Jeg har kjøpt ting som har blitt sendt mange ganger, og jeg har bare blitt "lurt" en gang, det var nå nettopp. Varen som jeg mottok, var defekt, og det var heller ikke den samme varen som selger hadde lagt ut bilde av (!). MEN; jeg klaget umiddelbart og fikk alle pengene tilbake, så det endte jo også bra.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har sett noe på finn som jeg har veldig lyst å kjøpe men usikker litt, fordi det må sendes. Har vært k kontakt med selgeren og hun virker veldig hjelpsom og oppegående. Hun sier hun skal pakke det godt inn og jeg får sporingsnummer også. Varen koster 1000kr og det er ikke lite penger, hvis den skulle bli borte, ødelagt eller ikke vet jeg. Hun sier at hun sender med norgespakken.

Overdramatiserer jeg? 🙈 Noen som har kjøpt på finn og selgeren sendte pakken? Gikk det bra?

Jeg har til og med kjøpt glass å det kom frem likevel. Å kjøper masse pakker generelt fra privatpersoner på finn.no å pakken er aldri blitt rotet bort eller blitt ødelagt. Ville heller vært mer skeptisk til å forskuddsbetale 1000 kr til en fremmed.

Anonymkode: a1dea...6f0

Skrevet

Det kom frem hel*

Skrevet

Norgespakke har sporing så det er trygt 

Anonymkode: aeece...e7e

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt noe for et par tusen av en fremmed fyr. Måtte bare ta sjansen fordi jeg så veldig gjerne ville ha varen. Fikk tilsendt bilde med kvittering og sporingsnr i ettermiddag, og krysser fingrene for at jeg får det jeg har betalt for 🙈 

Skrevet

Helt hjem er også et godt alternativ. En god del billigere en Norges pakken også:-)

Anonymkode: 26c20...3f9

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Norgespakke har sporing så det er trygt 

Anonymkode: aeece...e7e

Det garanterer bare at de har sendt deg en pakke, ikke hva som er i pakken. Kjenner en som fikk tilsendt gamle, utslitte håndkler i stedet for det hun skulle få. 

Anonymkode: 91fc7...23b

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det garanterer bare at de har sendt deg en pakke, ikke hva som er i pakken. Kjenner en som fikk tilsendt gamle, utslitte håndkler i stedet for det hun skulle få. 

Lavmål 

Anonymkode: ba071...518

Skrevet

Sjekk om vedkommende har fått score av andre. Er scoren høy er det som oftest en seriøs selger. Jeg har kjøpt og solgt flere dyre ting.

Anonymkode: daf6c...1bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Å når jeg fikk en ødelagt pakke å klaget på det så fikk jeg avslag på klagen. Hvorfor? De mente at for at jeg skulle kunne bruke klageretten så måtte jeg åpnet pakken på postkonteret å vist de det som var ødelagt med en gang. Akkurat som det er vanlig å åpne pakkene på posten da :S  

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Å når jeg fikk en ødelagt pakke å klaget på det så fikk jeg avslag på klagen. Hvorfor? De mente at for at jeg skulle kunne bruke klageretten så måtte jeg åpnet pakken på postkonteret å vist de det som var ødelagt med en gang. Akkurat som det er vanlig å åpne pakkene på posten da :S  

Det var det som var flaks for hun jeg skrev om, hun gleder seg sånn til pakken at hun åpnet den på posten og hadde de ansatte der som vitner på hva som var i. Da turte ikke hun som hadde sendt pakken å gjøre noe annet enn å betale tilbake pengene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Jeg har til og med kjøpt glass å det kom frem likevel. Å kjøper masse pakker generelt fra privatpersoner på finn.no å pakken er aldri blitt rotet bort eller blitt ødelagt. Ville heller vært mer skeptisk til å forskuddsbetale 1000 kr til en fremmed.

Jeg må jo betale 1146,- kr. til en fremmed, før hun sender varen. 🙄

Skrevet
Kira skrev (10 timer siden):

Jeg har akkurat kjøpt noe for et par tusen av en fremmed fyr. Måtte bare ta sjansen fordi jeg så veldig gjerne ville ha varen. Fikk tilsendt bilde med kvittering og sporingsnr i ettermiddag, og krysser fingrene for at jeg får det jeg har betalt for 🙈 

Krysser fingrene for deg 🤞🏽

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Sjekk om vedkommende har fått score av andre. Er scoren høy er det som oftest en seriøs selger. Jeg har kjøpt og solgt flere dyre ting.

Anonymkode: daf6c...1bd

Har gjort det, hun har fått 5 vurderinger og score er 10.

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Krysser fingrene for deg 🤞🏽

Tusen takk 😘 Jeg også 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...