Gå til innhold

Hjelp, jeg må ned.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vekt....

skal være forlover og tenker at nå nå er sjangsen for å gå ned i vekt. Jeg er ikke tykk, men vil ha litt flatere mage og tynnere lår🙈

Hva burde jeg spise?Jeg har (sikkert som dere alle) en veldig hektisk hverdag fra kl.05.00 til jeg legger meg kl.23....

tips...?Jeg er ikke god med frø og div kreative produkter..er glad i knekkebrød og spiser svært lite middag🙈

Anonymkode: e5b6e...946

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja jeg vet at å punktslanke seg kan være svært vanskelig🙈

Skrevet

Mest sannsynlig ser du helt fint itt med det målet 😊

Tipper du oppnår det du vil lettere ved å gjøre enkle styrkeøvelser enn å spise mindre. 

Anonymkode: bc4d5...b5f

Skrevet

Spis mindre, beveg deg mer. Ingen her sitter med en mirakelkur.

Anonymkode: 3078a...9ad

Skrevet

Siden det er snakk om bare litt flatere mage og litt mindre lår tror jeg jeg hadde sett på søvnen først.
Det er en kjent sak at det å sove lite øker faren for overvekt.

Når du står opp kl 05:00 hver dag og er først i seng kl 23:00 så sover du alt for lite.
Ellers er en annen årsak småspising. Ta deg en spasertur på den tiden av døgnet hvor du har størst sannsynlighet til å småspise.  Det vil stramme opp lårene dine og du unngår unødvendige kalorier.

Anonymkode: 43ea0...0db

Skrevet

Spis grov-karbo. 

Knekkebrød, rene produkter, nøtter, bær, kjøtt, egg osv. Google it. Litt unna hvetemel og sukker. Ganske lett om du bare Google hva grov-karbo er 😉

Anonymkode: 3462c...cbd

Skrevet

Du bør få mer søvn inn i hverdagen din. Men sett av tid hver dag i hverdagen  til mer aktivitet. Har du en hektisk hverdag med barn og dermed liten tid til egentid brukr du barna. Ta de med ut en halvtime for å lekse sisten feks. Da er du med barna og du vil merke hvor slitsomt det faktisk er å holde ungenes tempo. Lag hinderløyper hjemme som du må følge de, utrolig hvor mange deler av kroppen du vil merke det i etter å ha fulgt deres løype. Under, over stoler, hopp og sprett. 

Yoga hjemme kan nok også være lurt for å få strammet opp magen. Jeg gjorde dette for å få strammet opp løs hud etter vektnedgang. Jeg hadde ikke noe tro på det, men prøvde når jeg fant en bok ungene hadde. Til min store overraskelse så fikk jeg strammet opp. Jeg lå forran tv og så på en serie, jeg skulle ikke gå ned i vekt så bare rolige ting jeg kunne følge med på serien. Sikkert ikke anbefalt av de som kan det, men jeg oppnådde det jeg ville. 

Anonymkode: 5138f...33b

Skrevet

Du må ingenting. Er du i utgangspunktet fornøyd, så lar du være å gjøre noe. Folk er altfor opptatt av vekt, kosthold og trening i dag. 

Anonymkode: bb9a3...2ed

Skrevet

Hvor mange kcal spiser du ca pr dag nå da?

Anonymkode: 19c9f...9cc

Skrevet

Tusen takk for gode tips🥰

En typisk dag er : 1 banan og 2 knekkebrød til frokost.1glass melk.

lunch: 1 youghurt, noen biter eple eller druer.

middag: (veldig )liten porsjon med hva enn vi har.

kvelds: 2 knekkebrød og et eple.vann.

vet ikke hvor mange kalorier det er da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...