Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 Vi skal ha begravelse, men får vi blomster til begravelsen nå når alt er stengt, eller må vi til nabo kommune å bestille for levering ? Anonymkode: cc57a...c3d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Ring den lokale blomsterbutikken eller eier, om du finner denne. I vår vet jeg at våre lokale blomsterbutikker greide å levere til begravelser. ❤️ Ps... om det mot formodning ikke skulle være mulig, gjør det enkelt - gå i skogen og ta litt granbar eller eviggrønt fra en hekk i hagen, og kjøp noen blomster fra dagligvarebutikken. Det kan også bli fint Anonymkode: 5302d...4d0
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 Du kan bare ringe blomsterbutikken så ordner de det som vanlig. Anonymkode: 72c0c...e1f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 Har du prøvd å ringe? Ser på nett at noen steder har åpent for levering. Anonymkode: 20e94...839
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ring den lokale blomsterbutikken eller eier, om du finner denne. I vår vet jeg at våre lokale blomsterbutikker greide å levere til begravelser. ❤️ Ps... om det mot formodning ikke skulle være mulig, gjør det enkelt - gå i skogen og ta litt granbar eller eviggrønt fra en hekk i hagen, og kjøp noen blomster fra dagligvarebutikken. Det kan også bli fint Anonymkode: 5302d...4d0 Jeg skal allerede lage den fra meg og min familie, Har kjøpt alt uten om blomster til den. Men jeg vet at de andre i familien min ha kjøpe blomster. Anonymkode: cc57a...c3d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du kan bare ringe blomsterbutikken så ordner de det som vanlig. Anonymkode: 72c0c...e1f Skal ringe i morgen . ❤️ Anonymkode: cc57a...c3d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Har du prøvd å ringe? Ser på nett at noen steder har åpent for levering. Anonymkode: 20e94...839 Skal ringe i morgen . ❤️ Anonymkode: cc57a...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå