Gå til innhold

Mora Craig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser på torget. Jeg er meget overrasket... Hva i alle dager? Hun er jo ikke riktig klok. Er hun ikke helt vell bevart? 

Anonymkode: e7fbf...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

På torget?

Anonymkode: 6ac57...372

Torpet 👌

Anonymkode: e7fbf...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg ser på torget. Jeg er meget overrasket... Hva i alle dager? Hun er jo ikke riktig klok. Er hun ikke helt vell bevart? 

Anonymkode: e7fbf...7bc

Stavekontroll er no dritt😅

Ja, hun er bare umulig. Kommer på kant med alle. Hun er håpløs. Rett og slett ufyselig og usmakelig. 

Anonymkode: 46208...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt konfronterende, opptatt av hvordan ting vinkles på tv og krever FULL oppmerksomhet på seg selv 24/7. Hadde faktisk ikke orka ett døgn en gang! 

Anonymkode: dade2...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grusom personlighet og oppførsel!!! Så ufyselig hun var mot Espen da han sto med fiskegarnet 😡

Anonymkode: 86d98...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ei sterk og selvstendig kvinne. Ikke alle klarer å takle ei sterk og selvstendig kvinne.

Enkelte føler seg rent av truet. Sånn er det bare.

Anonymkode: 90ceb...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hun er ei sterk og selvstendig kvinne. Ikke alle klarer å takle ei sterk og selvstendig kvinne.

Enkelte føler seg rent av truet. Sånn er det bare.

Anonymkode: 90ceb...eff

Det vi ser på tv er ikke en sterk og selvstendig kvinne. Det er en ustabil, krevende og nedlatende trollkjerring.

Anonymkode: 86d98...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det vi ser på tv er ikke en sterk og selvstendig kvinne. Det er en ustabil, krevende og nedlatende trollkjerring.

Anonymkode: 86d98...f6b

Helt enig !

Anonymkode: e7fbf...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hun er ei sterk og selvstendig kvinne. Ikke alle klarer å takle ei sterk og selvstendig kvinne.

Enkelte føler seg rent av truet. Sånn er det bare.

Anonymkode: 90ceb...eff

Hun oppfører seg jo som en drittsekk/unge. Hvordan klarer du å vinkle det til sterk og selvstendig? 

Anonymkode: 46208...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnar ikkje korleis de klarar å sjå på reality i utgangspunktet eg. Men poenget der er vel å få med slike folk så publikum kan okke og klage på kor forferdelege andre er. Anbefalar å finne på noko anna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Det vi ser på tv er ikke en sterk og selvstendig kvinne. Det er en ustabil, krevende og nedlatende trollkjerring.

Anonymkode: 86d98...f6b

Enig. Og så typisk at de snakker om "sterke personligheter". Kranglete og ufin er ikke en sterk personlighet. Tenker Mira må streve med relasjoner i det virkelige liv også. Veldig lite ok måte å behandle andre på. Espen var HELT spon on når han sa til Mira at hun har en nedlatende måte å snakke til andre på. Fint at han kommer for han svarer og tar opp ting der Linni og Svein er litt mer furtete og konfliktsky. 

Anonymkode: dade2...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun har lært å bruke ørene... Virker som hun ikke klarer å ta til seg noe som blir sagt av andre, når hun får et innfall om å gjøre noe. Veldig stort ego, så stort at det går over til dumskap. Jeg kjenner jeg blir litt trist, har alltid likt henne... 

Anonymkode: 0dfde...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Enig. Og så typisk at de snakker om "sterke personligheter". Kranglete og ufin er ikke en sterk personlighet. Tenker Mira må streve med relasjoner i det virkelige liv også. Veldig lite ok måte å behandle andre på. Espen var HELT spon on når han sa til Mira at hun har en nedlatende måte å snakke til andre på. Fint at han kommer for han svarer og tar opp ting der Linni og Svein er litt mer furtete og konfliktsky. 

Anonymkode: dade2...51b

Det er vel det som sies om henne i det virkelige liv også? Hun er full av krutt, ideer, morsomheter osv, men helt umulig å samarbeide med for hun bare kjører på uten å ta hensyn til andre enn seg selv og sine ideer.

Anonymkode: c5770...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er vel det som sies om henne i det virkelige liv også? Hun er full av krutt, ideer, morsomheter osv, men helt umulig å samarbeide med for hun bare kjører på uten å ta hensyn til andre enn seg selv og sine ideer.

Anonymkode: c5770...98e

Fascinerende å se hvordan de andre prøver å si nei, ber henne stoppe litt, mens hun overkjører totalt "joo jeg skal bare gjøre sånn og sånn. Flytt deg". Akkurat som hun ikke hører. Veldig spesielt å ta inn andres mening i så liten grad. Hun vurderer ikke det som sier bare feier dem bort og gjør som hun selv vil og blir DØDELIG fornærmet om noen (som Espen) forsøker å si noe om hennes måte å behandle andre på...
 

Lurer på om hun vil klare å se oppførselen sin litt utenfra når hun ser programmet på tv...

Anonymkode: dade2...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Fascinerende å se hvordan de andre prøver å si nei, ber henne stoppe litt, mens hun overkjører totalt "joo jeg skal bare gjøre sånn og sånn. Flytt deg". Akkurat som hun ikke hører. Veldig spesielt å ta inn andres mening i så liten grad. Hun vurderer ikke det som sier bare feier dem bort og gjør som hun selv vil og blir DØDELIG fornærmet om noen (som Espen) forsøker å si noe om hennes måte å behandle andre på...
 

Lurer på om hun vil klare å se oppførselen sin litt utenfra når hun ser programmet på tv...

Anonymkode: dade2...51b

Nei, hun kommer ikke til å se det. Hun har jo sagt flere ganger at de kommer til å klippe det til for å få henne til å virke sånn og sånn.

Anonymkode: 9880d...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Nei, hun kommer ikke til å se det. Hun har jo sagt flere ganger at de kommer til å klippe det til for å få henne til å virke sånn og sånn.

Anonymkode: 9880d...c4c

Kanskje hun ikke kommer tilbake etter legevakten? Var spesielt at de viste krangelen med Espen i stillbilder. Kanskje de forsøker å skjerme henne litt fordi de merker at hun er ustabil? Men hun VIL nok tilbake selv for hun har jo ingen vansker. Fascinerende. Rett og slett. 

Anonymkode: dade2...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja, hun sier stadig vekk at hun frykter de kommer til å klippe det slik at du er "krangleren" på Torpet,

slik som sist. Vet ikke om det var farmen hun var med litt. Der krangla hun fra hun kom til hun gikk.  Ingen

liker henne. Tror ikke filmcruet har så vanskelig med å finne klipp med henne og provosere andre. i Torpet  Til og med

charter Svein fikk nok. Han virker som en utrolig hyggelig og tolmodig glad person. 

Anonymkode: e8137...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kanskje hun ikke kommer tilbake etter legevakten? Var spesielt at de viste krangelen med Espen i stillbilder. Kanskje de forsøker å skjerme henne litt fordi de merker at hun er ustabil? Men hun VIL nok tilbake selv for hun har jo ingen vansker. Fascinerende. Rett og slett. 

Anonymkode: dade2...51b

Ja, det var skikkelig spesielt at de viste det sånn, må jo være noe helt feil med den mentale balansen der. 

Anonymkode: 9880d...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se Mira sin Instagram (ekstremt få følgere etter flere år i rampelyset, blokkerer ALLE som sier henne noe i mot). Så ser du søte Linni, ekstremt mange følgere, fordi hun er hyggelig mot alle hun møter.

Anonymkode: 27e9e...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Må innrømme at jeg ikke vet Mira er fra før, er hun blogger?

Anonymkode: 9880d...c4c

Hun er popartist som har gitt ut flere album

Anonymkode: 6ac57...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hun er popartist som har gitt ut flere album

Anonymkode: 6ac57...372

Tre album er ikke flere album. Avdanket sådan. Ikke spesielt populær lenger. Kanskje det er fordi hun er en drittsekk... Bra musikk har hun aldri laget, så det er vel heller derfor. 

Anonymkode: 46208...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...