Gå til innhold

Hva er greia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne figuren her dukker opp overalt på Facebook og det er tydeligvis veldig festlig. Noen som kan forklare meg greia? 

Screenshot_20210125_164640.jpg

Anonymkode: e85f3...af4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt en stor svart sekk over hodet?

Skrevet

Hint: USA, presidentkandidat. 

Anonymkode: 95e07...2d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hint: USA, presidentkandidat. 

Anonymkode: 95e07...2d9

Men hvorfor er det så hysterisk morsomt? 

Skrevet

Er du innom noen form for aviser, sosiale medier el. i løpet av en vanlig dag? I så fall, hvordan er det mulig å ikke få med seg greia? Og om du ikke er det, begynn å lese nyheter i det minste!

Anonymkode: d7238...d31

Skrevet
sug lut skrev (6 minutter siden):

Har du hatt en stor svart sekk over hodet?

Klassisk sug lut svar... 

Anonymkode: 64525...f51

Skrevet

Jeg vet hva det er.
Jeg vet hvem det er.
Jeg vet hvilken anledning det er.

Skjønner ikke hva som er så morsomt med det

Anonymkode: c1dca...9cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er du innom noen form for aviser, sosiale medier el. i løpet av en vanlig dag? I så fall, hvordan er det mulig å ikke få med seg greia? Og om du ikke er det, begynn å lese nyheter i det minste!

Altså jeg fant ut av det nå. Så fordi noen synes det bildet var hysterisk morsomt (vanskelig å se hvem det er med maske), og laget en meme ut av det, så følger jeg ikke med? Synes det er viktigere ting å få med seg enn alle de idiotiske memene som lages. Men bevares må vet jeg det og tenker at det var informasjon som jeg ikke trengte. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Altså jeg fant ut av det nå. Så fordi noen synes det bildet var hysterisk morsomt (vanskelig å se hvem det er med maske), og laget en meme ut av det, så følger jeg ikke med? Synes det er viktigere ting å få med seg enn alle de idiotiske memene som lages. Men bevares må vet jeg det og tenker at det var informasjon som jeg ikke trengte. 

Du stiller et spørsmål og blir snurt når du får svar. Klassisk. 

Jeg skjønner faktisk ikke at det er mulig å ikke ha fått med seg dette, men det er ikke alt jeg skal skjønne, tydligvis. 

Anonymkode: 7ecbb...de8

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke mindre interessant enn at du lager to innlegg om det da....

Anonymkode: ce60d...dc9

Skrevet

Men hvorfor er det morsomt?

Anonymkode: fefc5...7d5

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er så rasende festlig selv om jeg skjønner greia. Folk har ikke noe liv om dagen. Absolutt ingen har et liv. Da blir teite ting morsomt. 

Anonymkode: 45bb2...fd6

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det var litt komisk de første par gangene. Ikke hysterisk, men jeg dro på smilebåndet. Nå er det oppbrukt x 100. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg synes heller ikke det er så rasende festlig selv om jeg skjønner greia. Folk har ikke noe liv om dagen. Absolutt ingen har et liv. Da blir teite ting morsomt. 

Anonymkode: 45bb2...fd6

Her er essensen ja.

Når voksne damer overhode ikke kan fatte at andre voksne damer ikke forstår hva som er så rasende festlig med denne figuren, da mangler noen innhold i livet sitt.

Anonymkode: db6a5...e20

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Fordi det er uventet og noe nytt. Der er grunnlaget for det meste av humor.

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Fordi det er uventet og noe nytt. Der er grunnlaget for det meste av humor.

Hva er uventet?

Skrevet

Jeg forsto straks hvem det var, og fikk med meg at det er et meme, men ikke for mitt bare liv forstår jeg humoren. Dette er ikke noe jeg drar på smilebåndet av en gang.

Anonymkode: 4d697...069

Skrevet

Synes ikke det er morsomt jeg heller, gammel mann med festlige votter...kjempefestlig.

Men nå som man ikke har Trump til å underholde seg med nye påfunn hele tiden, tyr man til dette. Billig humour.

Anonymkode: 1bdf9...e2d

Skrevet

Men seriøst? Dere sier dere vet hvem det er, men vet dere settingen? Følger folk virkelig så lite med? 

Anonymkode: a8fd9...11f

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Men seriøst? Dere sier dere vet hvem det er, men vet dere settingen? Følger folk virkelig så lite med? 

Det var under innsetningen av Biden som president i USA.
Han tapte nominasjonsprosessen mot Biden for hvem som skulle bli presidentkandidat.

Alle som kom var dresset om, unntatt han som var snurt og gammel mann som oppførte seg som en trassig 5-åring...

Skjønner fremdeles ikke hva som er så morsomt med det bildet

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Joda, vi vet settingen, men forstår fremdeles ikke hva som er morsomt. Nå har vi sett Biden i denne posisjonen i alle mulige settinger, inkludert utenfor den lokale matbutikken. Det er ganske lenge siden mange sluttet å se humoren. Gøy første gang, artig andre gang, men så går det liksom over.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Joda, vi vet settingen, men forstår fremdeles ikke hva som er morsomt. Nå har vi sett Biden i denne posisjonen i alle mulige settinger, inkludert utenfor den lokale matbutikken. Det er ganske lenge siden mange sluttet å se humoren. Gøy første gang, artig andre gang, men så går det liksom over.

Sorry, mente selvsagt Bernie.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Han tapte nominasjonsprosessen mot Biden for hvem som skulle bli presidentkandidat.

Alle som kom var dresset om, unntatt han som var snurt og gammel mann som oppførte seg som en trassig 5-åring...

Men en som skriver "dresset om" mangler mye på.mange områder, vet du.

Anonymkode: 3eb32...c9a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

At det var?

Anonymkode: ce60d...dc9

Skrevet

Er det ingen her som vet hva en meme er?

Anonymkode: 2d8d5...404

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...