Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Jeg er gift. Men jeg har alltid synst at sexen har vært så ubeskrivelig... jeg får på en måte ikke kontakt med hans indre. Det er intimt, men "noe mangler". Jeg vet at han elsker meg, men føler likevel meg som en dukke i sengen.. det er på en måte mekanisk. Hva kan dette skyldes? Anonymkode: 16856...af5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Manglende kjemi? Anonymkode: cbe28...5d6
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Manglende kjemi? Anonymkode: cbe28...5d6 Nei. Føler ikke at det er problemet 🤔 Anonymkode: 16856...af5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Kan det være at dere har fått for vane å bli for mekanisk/teknisk i måten dere har sex på? Eller at dere går på rutine fremfor å egentlig være "tilstede"? For meg er det viktig med øyekontakt, det å kunne le sammen, det at begge viser at man liker å ta på den andre, ikke bare hoppe til samleie (selv om kjappis kan være godt det også). Jeg liker best sex hvor begge virkelig er tilstede, viser at man er oppmerksom på den andre. Tror det i langvarige forhold kan være lett å glemme at man må jobbe for å opprettholde en slik nærhet også når man har sex. Det blir kanskje litt for opplagt, at man tror at bare fordi man er nakne og har hudkontakt og har samleie så er man nær. Hudkontakt skaper jo i seg selv tilknytning hormonelt, men jeg tror man likevel trenger å ta seg tid til å være bevisst blikkontakten, kunne snakke eller smile eller le sammen, kanskje innimellom ta seg tid til å være mer oppmerksom på hvordan man tar på den andre, hvordan den andre føler det, hvordan man føler det selv. Jeg tror dere kan få denne nærheten, HI, for det virker som om dere har det bra og er glade i hverandre ellers. Det har kanskje litt med personlighetstyper å gjøre også. Prøv ut det å være sensuelle sammen, for å øke både egen sensitivitet og bli mer oppmerksom på den andres sensitivitet. Se på det som et prosjekt i bevisst nytelse Anonymkode: 4de74...d8e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kan det være at dere har fått for vane å bli for mekanisk/teknisk i måten dere har sex på? Eller at dere går på rutine fremfor å egentlig være "tilstede"? For meg er det viktig med øyekontakt, det å kunne le sammen, det at begge viser at man liker å ta på den andre, ikke bare hoppe til samleie (selv om kjappis kan være godt det også). Jeg liker best sex hvor begge virkelig er tilstede, viser at man er oppmerksom på den andre. Tror det i langvarige forhold kan være lett å glemme at man må jobbe for å opprettholde en slik nærhet også når man har sex. Det blir kanskje litt for opplagt, at man tror at bare fordi man er nakne og har hudkontakt og har samleie så er man nær. Hudkontakt skaper jo i seg selv tilknytning hormonelt, men jeg tror man likevel trenger å ta seg tid til å være bevisst blikkontakten, kunne snakke eller smile eller le sammen, kanskje innimellom ta seg tid til å være mer oppmerksom på hvordan man tar på den andre, hvordan den andre føler det, hvordan man føler det selv. Jeg tror dere kan få denne nærheten, HI, for det virker som om dere har det bra og er glade i hverandre ellers. Det har kanskje litt med personlighetstyper å gjøre også. Prøv ut det å være sensuelle sammen, for å øke både egen sensitivitet og bli mer oppmerksom på den andres sensitivitet. Se på det som et prosjekt i bevisst nytelse Anonymkode: 4de74...d8e Tusen takk for svar. Sexen har alltid vært sånn. Han har aldri hatt øyekontakt med meg i sengen. Vi er veldig glad i hverandre. Det er veldig merkelig og ubeskrivelig. Anonymkode: 16856...af5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Tusen takk for svar. Sexen har alltid vært sånn. Han har aldri hatt øyekontakt med meg i sengen. Vi er veldig glad i hverandre. Det er veldig merkelig og ubeskrivelig. Anonymkode: 16856...af5 Det er jo noen som er redd for den nærheten, selv om de kan være nær på andre måter. Det finnes en del lesestoff om det med å trene opp tilstedeværeslen, sensualiteten og bevisstheten når man har sex. Tantrisk sex har vel også mye med det å gjøre. Les deg litt opp, og snakk med mannen din om det. Jeg har også troen på det å snakke om sex når man ikke skal ha sex der og da. Si f.eks. at det har gått opp for deg at dere ikke har øyekontakt med hverandre når dere har sex, og at det er noe du innser at du savner. Da er det ingen kritikk av ham, men noe dere er sammen om og må være sammen om for å endre. Du/dere kan også trene på det ved at du f.eks. sitter oppå ham og masserer overkroppen hans mens dere holder øyekontakten. Gjør det til noe positivt dere kan utforske sammen - men da tror jeg dere kanskje også må snakke om ting utenom selve sexen. Anonymkode: 4de74...d8e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 Noen er avhengi av å fantaserer under sex og blir derfor litt fjern og «inni seg selv», kanskje det er sånn for han? Da vil blikkontakt og «du» forstyrre pornofilmen han har inni hodet sitt, og gjøre det vanskeligere for han å komme i mål. Spør om han har det sånn. Anonymkode: 3f08f...146
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Noen er avhengi av å fantaserer under sex og blir derfor litt fjern og «inni seg selv», kanskje det er sånn for han? Da vil blikkontakt og «du» forstyrre pornofilmen han har inni hodet sitt, og gjøre det vanskeligere for han å komme i mål. Spør om han har det sånn. Anonymkode: 3f08f...146 Han har aldri tent på meg? 🧐🤔 Anonymkode: 16856...af5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det er jo noen som er redd for den nærheten, selv om de kan være nær på andre måter. Det finnes en del lesestoff om det med å trene opp tilstedeværeslen, sensualiteten og bevisstheten når man har sex. Tantrisk sex har vel også mye med det å gjøre. Les deg litt opp, og snakk med mannen din om det. Jeg har også troen på det å snakke om sex når man ikke skal ha sex der og da. Si f.eks. at det har gått opp for deg at dere ikke har øyekontakt med hverandre når dere har sex, og at det er noe du innser at du savner. Da er det ingen kritikk av ham, men noe dere er sammen om og må være sammen om for å endre. Du/dere kan også trene på det ved at du f.eks. sitter oppå ham og masserer overkroppen hans mens dere holder øyekontakten. Gjør det til noe positivt dere kan utforske sammen - men da tror jeg dere kanskje også må snakke om ting utenom selve sexen. Anonymkode: 4de74...d8e Kan prøve å massere han ja. Takk for tips. Han er ingen prater sier han.. Anonymkode: 16856...af5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #10 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Kan prøve å massere han ja. Takk for tips. Han er ingen prater sier han.. Anonymkode: 16856...af5 Da ville jeg forsøkt parterapi eller lignende, for det å ikke kunne prate om viktige og nære ting, det gjør at man risikerer at forholdet ikke holder den dagen man møter motstand, eller den ene går lei. Men når du sier han ikke er "en prater", da er det jo heller ikke så rart om han unngår "kommunikasjon" med deg når dere har sex også... Husk at dere er to. Mulig han ikke prater, men han kan lære, hvis han mener at det er viktig at du også har det godt i forholdet. Det å være i et godt forhold er jo mange kompromisser, og man må ha vilje til å kommunisere og nærme seg den andre. I hvert fall om man ønsker å beholde et godt forhold også i fremtiden. Les deg litt opp og snakk med ham! Og se om du kan få ham med på noe som dere kan lære dere å kommunisere bedre med hverandre. Han må kanskje også forstå at det er viktig for deg, og hvorfor det er viktig for deg. Anonymkode: 4de74...d8e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #11 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Jeg er gift. Men jeg har alltid synst at sexen har vært så ubeskrivelig... jeg får på en måte ikke kontakt med hans indre. Det er intimt, men "noe mangler". Jeg vet at han elsker meg, men føler likevel meg som en dukke i sengen.. det er på en måte mekanisk. Hva kan dette skyldes? Anonymkode: 16856...af5 Tenkte først at sexen var kjempegod når du skrev ubeskrivelig. Anonymkode: 59188...601
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #12 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Jeg er gift. Men jeg har alltid synst at sexen har vært så ubeskrivelig... jeg får på en måte ikke kontakt med hans indre. Det er intimt, men "noe mangler". Jeg vet at han elsker meg, men føler likevel meg som en dukke i sengen.. det er på en måte mekanisk. Hva kan dette skyldes? Anonymkode: 16856...af5 Kanskje du bare er et dårlig ligg. Er ikke alle som er supermann i sengen. Anonymkode: 59188...601
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #13 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Kanskje du bare er et dårlig ligg. Er ikke alle som er supermann i sengen. Anonymkode: 59188...601 En mann som aldri møter blikket til damen han har sex med er i hvert fall langt fra en "superelsker". Når du automatisk legger feilen på Hi som tross alt forsøker å oppnå kontakt med mannen, da mistenker jeg at du kanskje ligner mer på His mann enn henne Anonymkode: 4de74...d8e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #14 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Han har aldri tent på meg? 🧐🤔 Anonymkode: 16856...af5 Jo, det gjør han helt sikkert. Men på samme måte som at veldig mange damer må ha en vibrator for å komme, er det mange som er avhengi av fantasi for å komme. Og da blir sexen litt «upersonlig», som du opplever det. Anonymkode: 3f08f...146
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #15 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Tenkte først at sexen var kjempegod når du skrev ubeskrivelig. Anonymkode: 59188...601 Var min tanke også 😂 Anonymkode: b9e05...2f9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #16 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Anonym bruker skrev (10 timer siden): Tenkte først at sexen var kjempegod når du skrev ubeskrivelig. Anonymkode: 59188...601 Var min tanke også 😂 Ja. Ser den 🤭 Hi Anonymkode: 16856...af5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #17 Skrevet 25. januar 2021 Dukke i sengen? Da lurer jeg på om du i det hele tatt tar initiativ selv, og er aktiv. Slik jeg forstår det, så bare ligger du der... som en dukke i sengen... Anonymkode: 6a218...c6b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #18 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Dukke i sengen? Da lurer jeg på om du i det hele tatt tar initiativ selv, og er aktiv. Slik jeg forstår det, så bare ligger du der... som en dukke i sengen... Anonymkode: 6a218...c6b Jeg har vært i lange forhold før. Så nei, jeg ligger ikke bare der. Jeg rir han ofte og får fremdeles ikke kontakt med hans indre. Da har han øynene igjen. Han liker ikke misjonær stillingen, noe jeg savner veldig. Jeg lengter etter intimitet og nærhet. Det er noe rart.... Anonymkode: 16856...af5
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #19 Skrevet 26. januar 2021 Det er lettere å fokusere på hvor deilig det er når øynene ikke forstyrrer med sine inntrykk. Men at han aldri har øyekontakt er merkelig. Jeg liker misjonær, nettopp fordi da kan jeg se henne i øynene, og på en måte lese reaksjonen etter hvert som jeg presser meg lenger og lenger inn. Da kommuniserer vi med øynene. Å bruke blikket eller ikke gir fin variasjon synes jeg. Jeg holder øynene lukket, som oftest, når hun sitter på ansiktet mitt. Det gir en større nytelse for meg, da handler det om erotisk lukt og smak. Å lete etter blikket blir da forstyrrende. Vet forresten at hun liker også å ha øynene lukket da. Alle er forskjellige. Anonymkode: 581b0...de8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #20 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det er lettere å fokusere på hvor deilig det er når øynene ikke forstyrrer med sine inntrykk. Men at han aldri har øyekontakt er merkelig. Jeg liker misjonær, nettopp fordi da kan jeg se henne i øynene, og på en måte lese reaksjonen etter hvert som jeg presser meg lenger og lenger inn. Da kommuniserer vi med øynene. Å bruke blikket eller ikke gir fin variasjon synes jeg. Jeg holder øynene lukket, som oftest, når hun sitter på ansiktet mitt. Det gir en større nytelse for meg, da handler det om erotisk lukt og smak. Å lete etter blikket blir da forstyrrende. Vet forresten at hun liker også å ha øynene lukket da. Alle er forskjellige. Anonymkode: 581b0...de8 Hørtes koselig og godt ut 💜 Anonymkode: 16856...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå