Gå til innhold

Torpet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mira Craig - hva er det med henne egentlig? Kun ute etter krangel og intriger? Greit at Linni også er litt ilter altså, men Mira tar nå jammen kaka. 

Anonymkode: be2bf...1e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Mira Craig - hva er det med henne egentlig? Kun ute etter krangel og intriger? Greit at Linni også er litt ilter altså, men Mira tar nå jammen kaka. 

Anonymkode: be2bf...1e7

Vi ser noen minutter hver dag. Så vanskelig å si hvem som er verst 

Anonymkode: 4bba4...326

Skrevet

Synes Mira er helt utfordragelig. Så tøff i trynet. Ikke interessert i dialog -om noe. Og med null selvinnsikt. Usjarmerende.

Anonymkode: af13d...696

Skrevet

Om jeg hadde vært på en gård sammen med Svein og Linni hadde nok jeg også blitt ganske ilter, de gjør da ikke mye der inne foruten å melke og drikke kaffe. 

Anonymkode: cf48b...49e

Skrevet

Hun er vel kjent for å være en kreativ og morsom person, som det er utrolig vanskelig å samarbeide med?

Anonymkode: d23d6...f5b

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hun er vel kjent for å være en kreativ og morsom person, som det er utrolig vanskelig å samarbeide med?

Anonymkode: d23d6...f5b

Har hun asperger? 

Anonymkode: e7ca7...632

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har hun asperger? 

Ville vel heller sett mot personlighetsforstyrrelser da...helt vilt. Det mest fascinerende er hvordan hun har NULL selvinnsikt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ville vel heller sett mot personlighetsforstyrrelser da...helt vilt. Det mest fascinerende er hvordan hun har NULL selvinnsikt. 

Min mann har asperger. NULL selvinnsikt. Tror at alle er ute etter å ta han. Klarer ikke å kommunisere... mye sint og frustrert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...