Gå til innhold

19 år og vasking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobbe i en kiosk  hvor vi har vasking av kiosken på kvelden. Har hatt en 19 åring på opplæring. Han er en smart gutt og tok opplæring av kassen kjapt. Men vaskingen sliten han med. Men det er vel ganske normalt?  Normalt at han kanskje trenger litt mere tid på å lære det? Jeg må fortelle sjefen i morgen om hvordan opplæring gikk 

Anonymkode: 5bfe1...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva konkret sliter han med? Å faktisk greie å vaske benk, nippe gulv osv eller p se hva som må vaskes?

dere bør jo ha en konkret arbeidsliste som sier noe om hva som skal vaskes, hvordan det skal vaskes og hvor ofte det skal vaskes.  

Anonymkode: 7b324...b30

Skrevet

At han sliter med det praktiske mener du? Han "klarer ikke" å moppe gulvet og vaske disken med klut?

Det er vel ikke så uvanlig at 19 åringer ikke helt ser hva som skal gjøres, her hjemme kan min tråkke over søpleposen ved døren istedenfor å ta den med ut, for han ser den ikke.... Helt blind for ting jeg ikke ber om.

Regner med det kan være litt sånn hos dere også, så han bør ha en klar liste over hva kan skal gjøre hver kveld, hva som skal vaskes og hvordan.

Anonymkode: 66a14...93a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg jobbe i en kiosk  hvor vi har vasking av kiosken på kvelden. Har hatt en 19 åring på opplæring. Han er en smart gutt og tok opplæring av kassen kjapt. Men vaskingen sliten han med. Men det er vel ganske normalt?  Normalt at han kanskje trenger litt mere tid på å lære det? Jeg må fortelle sjefen i morgen om hvordan opplæring gikk 

Anonymkode: 5bfe1...bba

Ser ikke helt problemet. Du må jo vise han hva han skal gjøre og hvordan han gjør det. Er jo en del av opplæringen vel? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...