Gå til innhold

Dokumentert hjemmekontor 😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil det si? Ser for meg selfie med skjermen i bakgrunn nå jeg 😅

Anonymkode: e488d...cfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er arbeidsgiver som må dokumentere at de ansatte har (mulighet for) hjemmekontor, ikke du. 

Anonymkode: 51c5e...7dc

Skrevet

Arbeidsgiver skal dokumentere at dere har tilrettelagt deres arbeidsoppgaver og utstyr er tilrettelagt for at dere kan ha hjemmekontor.

Du skal ikke dokumentere noe som helst

Anonymkode: 0c13b...a50

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er arbeidsgiver som må dokumentere at de ansatte har (mulighet for) hjemmekontor, ikke du. 

Regnet med det, men lurer fremdeles på hva man skal dokumentere? Et skjema? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Feil.

Det er arbeidsgiver som må dokumentere at de ansatte har bli pålagt å ta hjemmekontor.

Anonymkode: cae0a...bd3

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Regnet med det, men lurer fremdeles på hva man skal dokumentere? Et skjema? 

Arbeidsgiver må dokumentere det, f.eks med en kopi av mail sendt til de ansatte.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Arbeidsgiver må dokumentere det, f.eks med en kopi av mail sendt til de ansatte.

Ok, så det blir som f eks personalmøte eller ferie, må kunne vise til når og hvem som har fått beskjed. 

Jeg er nok litt skadet av jobben min der, dokumentere er å få noe bekreftet av f eks ekstern part. Så når det står dokumentere, tenker jeg automatisk at det må vises en form for bevis. Ikke egenrapportering hvis du skjønner 😁 

Alt en skal sitte å lure på en lørdagskveld 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Ok, så det blir som f eks personalmøte eller ferie, må kunne vise til når og hvem som har fått beskjed. 

Jeg er nok litt skadet av jobben min der, dokumentere er å få noe bekreftet av f eks ekstern part. Så når det står dokumentere, tenker jeg automatisk at det må vises en form for bevis. Ikke egenrapportering hvis du skjønner 😁 

Alt en skal sitte å lure på en lørdagskveld 😂

Det skal dokumenteres at ansatte har fått informasjon og at det er tilrettelagt for hjemmekontor. Det betyr feks at ansatte må få ha med arbeidsutstyr hjem, 

Anonymkode: 6955e...9d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...