Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Hva vil det si? Ser for meg selfie med skjermen i bakgrunn nå jeg 😅 Anonymkode: e488d...cfa
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Det er arbeidsgiver som må dokumentere at de ansatte har (mulighet for) hjemmekontor, ikke du. Anonymkode: 51c5e...7dc
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 Arbeidsgiver skal dokumentere at dere har tilrettelagt deres arbeidsoppgaver og utstyr er tilrettelagt for at dere kan ha hjemmekontor. Du skal ikke dokumentere noe som helst Anonymkode: 0c13b...a50
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er arbeidsgiver som må dokumentere at de ansatte har (mulighet for) hjemmekontor, ikke du. Anonymkode: 51c5e...7dc Regnet med det, men lurer fremdeles på hva man skal dokumentere? Et skjema? Anonymkode: e488d...cfa
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er arbeidsgiver som må dokumentere at de ansatte har (mulighet for) hjemmekontor, ikke du. Anonymkode: 51c5e...7dc Feil. Det er arbeidsgiver som må dokumentere at de ansatte har bli pålagt å ta hjemmekontor. Anonymkode: cae0a...bd3
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Regnet med det, men lurer fremdeles på hva man skal dokumentere? Et skjema? Anonymkode: e488d...cfa Arbeidsgiver må dokumentere det, f.eks med en kopi av mail sendt til de ansatte. Anonymkode: cae0a...bd3
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Arbeidsgiver må dokumentere det, f.eks med en kopi av mail sendt til de ansatte. Anonymkode: cae0a...bd3 Ok, så det blir som f eks personalmøte eller ferie, må kunne vise til når og hvem som har fått beskjed. Jeg er nok litt skadet av jobben min der, dokumentere er å få noe bekreftet av f eks ekstern part. Så når det står dokumentere, tenker jeg automatisk at det må vises en form for bevis. Ikke egenrapportering hvis du skjønner 😁 Alt en skal sitte å lure på en lørdagskveld 😂 Anonymkode: e488d...cfa
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Ok, så det blir som f eks personalmøte eller ferie, må kunne vise til når og hvem som har fått beskjed. Jeg er nok litt skadet av jobben min der, dokumentere er å få noe bekreftet av f eks ekstern part. Så når det står dokumentere, tenker jeg automatisk at det må vises en form for bevis. Ikke egenrapportering hvis du skjønner 😁 Alt en skal sitte å lure på en lørdagskveld 😂 Anonymkode: e488d...cfa Det skal dokumenteres at ansatte har fått informasjon og at det er tilrettelagt for hjemmekontor. Det betyr feks at ansatte må få ha med arbeidsutstyr hjem, Anonymkode: 6955e...9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå