Gå til innhold

Masse mensmurring, men ingen mens.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva dere gravide? Jeg har ganske kraftige murringer. Har aldri det når jeg har mens, men mensen kommer jo ikke.

Anonymkode: 248e5...882

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk mine første symptomer de gangene jeg var gravid. Men startet alltid like etter befruktning, og varte ut svangerskapene. 

Anonymkode: f58e8...707

Skrevet

Mine fire graviditeter startet slik. Første gangen gikk jeg med tamponger i en uke. Byttet såklart, for NÅ kom jo mensen det kjente jeg. Med nr to gikk jeg med tampong i fire dager før jeg tok test. Nr tre tok jeg hintet fort, gikk ett par dager over. Det samme med siste. 

Anonymkode: c5c30...933

Skrevet

Uff da. jeg har 4 fra før, men glemmer så fort. Men samtidig ikke. Føler mensen kommer hvert øyeblikk, men det kommer ikke. Er for redd til å ta en test. Jeg er egentlig aldri forsinket heller.

Skrevet

Gravid 

Anonymkode: 758fa...6ad

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Gravid 

Anonymkode: 758fa...6ad

Uff og uff 😫😫 Jeg har masse smerter. Men hvordan skal jeg si. Kjennes ut som det er lukket nedentil. Men har ikke hatt dette med mine 4 andre.

Skrevet

Hvis du har masse smerter og mensen ikke kommer, er du helt nødt til å ta en test. Litt murringer er normalt når man er gravid, men "masse smerter" høres for meg ut som et varsku, og det kan være lurt med en tidlig ul for å utelukke svangerskap utenfor livmor.

Anonymkode: 20aa8...ed8

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du har masse smerter og mensen ikke kommer, er du helt nødt til å ta en test. Litt murringer er normalt når man er gravid, men "masse smerter" høres for meg ut som et varsku, og det kan være lurt med en tidlig ul for å utelukke svangerskap utenfor livmor.

Ja vært ganske sterke murringer idag og igår. Stråler bak i korsrygg. Jeg har aldri smerter når jeg har mens. Tørker og tørker men ingen mens, ikke engang litt rosa utflod. Så hmm. Ikke hatt sånn med de andre. Men husker dog med nummer 1 at jeg måtte puste meg gjennom noen tunge tak. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja vært ganske sterke murringer idag og igår. Stråler bak i korsrygg. Jeg har aldri smerter når jeg har mens. Tørker og tørker men ingen mens, ikke engang litt rosa utflod. Så hmm. Ikke hatt sånn med de andre. Men husker dog med nummer 1 at jeg måtte puste meg gjennom noen tunge tak. 

Ta en test. Er den positiv - kontakt lege.

Skrevet

Ja den var veldig positiv. Mensmurringer har gitt seg litt 

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Ja den var veldig positiv. Mensmurringer har gitt seg litt 

Gratulerer 😊 Jeg synes fortsatt du skal ta en telefon til lege.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Gratulerer 😊 Jeg synes fortsatt du skal ta en telefon til lege.

Vet ikke hvor glad dette gjør meg med 4 fra før 😅 Leste at om det er utenfor livmor så begynner det i uke 7 og det er altfor tidlig å kjenne slikt i uke 4 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vet ikke hvor glad dette gjør meg med 4 fra før 😅 Leste at om det er utenfor livmor så begynner det i uke 7 og det er altfor tidlig å kjenne slikt i uke 4 😊

Jeg er ikke helt sikker på hva du har lest, eller hva som "begynner" i uke 7, men det er ikke for tidlig å kjenne smerter i forbindelse med graviditet/exu i uke 4. Hvis du går så langt som til uke 7 kan man begynne å bli bekymret for at egglederen skal sprekke, hvis graviditeten ligger der. Du vil heller bli diagnostisert for tidlig enn for sent. Lykke til!

Skrevet

Dette er helt normalt. Og har ingen smerter lenger. Har heller ikke blødd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...